Kako izgleda vaš rad od kuće? Apple-ova WFH reklama ima preko 2 miliona pregleda za 24 sata

Koliko često se zapitate ‒ koji je danas dan?

Tomislav Jelesijević
14/07/2020

Pre nekoliko nedelja razgovarali smo sa domaćim IT radnicima i zabeležili utiske o tome kako su se osećali dok su radili kod kuće, kao i da li bi nastavili u slučaju da se povratak u kancelarije odloži. Iz razgovora je nastala jedna opšta slika: bilo je važno angažovati dadilje, radno vreme je često pauzirano da bi se otišlo do prodavnice pre zatvaranja, ali je i jako prijatno što ne mora da se koristi gradski saobraćaj i što je kod kuće veći komfor.

A kako izgleda radni dan od kuće, zaposlenih u Apple-u? Povremeno vrištanje najmlađih sa nepoznate lokacije i hladan znoj da se ne povrede, šef koji kaže šta ima i odmah prekida, duge tišine ispred kamera i timski sastanci koji nikako da urode plodom, sve dok ne dođe trenutak opuštanja uz jogu. Laptop je, naravno, uvek negde u blizini.

WFH reklamu koju je kompanija postavila juče na svoj YouTube kanal, već je pogledalo preko dva miliona gledalaca. U reklami je već poznati Apple kvartet koji se nalazi pred novim problemom ‒ oživljenim projektom „Pandorina kutija”.

Ovo je jedno od prvih promotivnih rešenja tehnoloških kompanija, gde na suptilan i dopadljiv način prikazuju kakve pogodnosti njihovi proizvodi imaju za rad od kuće.

Tomislav Jelesijević

Objavio/la članak.

utorak, 14. Jul, 2020.

IT Industrija

🔥 Najčitanije