IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Konferencija će biti održana 16. i 17. maja.
Digital Day 2019, konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom sadržaju i medijima, biće održana deveti put 16. i 17. maja u Beogradu. Ovogodišnja konferencija se održava pod sloganm ‚‚How do you trust?” i ima za cilj da se učesnici zapitaju kako i kome poklanjaju svoje poverenje.
Digital Day 2019 se sastoji od niza predavanja i panel diskusija, koje imaju prefiks ‚‚How do you trust…”: medijima (eng. media), svom sklopu digitalnih kanala (engl. your digital media mix, agencies), sadržaju, veštačkoj inteligenciji, ponovnom sticanju poverenja i privatnosti (engl. revitalize trust and privacy), obrazovanju i omni kanalima u svom regionu (engl. omnichannel in your region).
Predavanja će između ostalih pokriti teme poput gubitka poverenja u digitalne medije i mreže i na koji način ga povratiti, šta donosi digitalni advertajzing u budućnosti, kako naći balans između ljudi i tehnologije, pod čijim smo uticajem i kome da verujemo, kako izgraditi brend u post-digitalnom svetu, kako se poverenje u brendove gradi kroz tweetove, postove na Instagramu i Redditu, prepoznavanja i održavanja značajnih partnerstava u vreme influenser ekonomije, privatnosti podataka vs. personalizacije, itd.
Kompletan program i listu predavanja zainteresovani mogu naći na ovom linku.
Konferenciju organizuje IAB Srbija, udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
Ovo je glavni panel i najvažnije pitanje kojim će se baviti ovogodišnje izdanje Digital Day konferencije. Panelisti, među kojima su predstavnici lokalnih medijskih kuća i istraživačkih agencija će pokušati da ponude odgovore na neke od sledećih pitanja: Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala?, Šta su mediji za mlađu publiku — da li su to tradicionalni mediji ili su za njih oni već izjednačeni sa poljem socijalnih mreža?, Šta su lažne vesti (engl. fake news), da li umemo li da ih razlikujemo od pravih i koliko cenimo pouzdane informacije?
Online Mix Media panel će se baviti temom poverenja u mrežu digitalnih medija, kao i da li je moguće verovati u svoj digital game plan, kada se na tržištu nalaze dva dominantna igrača poput Google-a i Facebooka, gde je polje rada kontrolisano. Zatim, da li je takvo stanje dobro za polje digitalnih oglašivača ili je možda potreban veći diverzitet, kao i kako digital mix današnjice vide stručnjaci koji se bave ovom oblašću.
Menadžeri lokalnih agencija će na ovom panelu diskutovati o tome da li je jednoj kompaniji koja želi da poboljša svoje poslovanje dovoljna jedna agencija kako bi ostvarila taj cilj, da li su se odnosi između agencije i klijenta pretvorili u partnerski odnos i kakve benefite to donosi, kao i kakvo je međusobno poverenje danas između kompanija i agencija sa kojima sarađuju.
Na konferenciji će predavanja držati domaći i strani stručnjaci u oblasti digitala. Neki od njih su: Mark de Brujn (VP Marketing for Customer Experience, SAP), Brajan Morisej (glavni urednik, DigiDay), Zek Pentel (Global Director – Brand Strategy, Spotify), Stiv Dul (Head of Community Partnerships, Depop), Edvard Koton (Brand Strategy Consultant i bivši CSO, BSSP) i Ana Anđelić (Executive Brand Consultant, David Yurman).
Više detalja o govornicima i panelistima dostupno je na sajtu konferencije.
Digital Day 2019 će biti održan 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. Svi zainteresovani karte za ovaj događaj mogu da kupe ovde do početka konferencije.
Objavio/la članak.
subota, 11. Maj, 2019.