Kako da opštite sa medijima bez da zabrljate

Bilo je pravo zadovoljstvo imati Majka Bučera, urednika evropskog TechCruncha, kao predavača na How to Web Belgrade konferenciji koju smo organizovali u junu prošle godine. Majk je sjajan lik i jedna od najinteresantnijih i najpovezanijih osoba na evropskoj startap sceni. U predavanju pod nazivom “Kako da opštite sa medijima bez da zabrljate” Majk je podelio

Vukašin Stojkov
29/03/2012

Bilo je pravo zadovoljstvo imati Majka Bučera, urednika evropskog TechCruncha, kao predavača na How to Web Belgrade konferenciji koju smo organizovali u junu prošle godine. Majk je sjajan lik i jedna od najinteresantnijih i najpovezanijih osoba na evropskoj startap sceni.

U predavanju pod nazivom “Kako da opštite sa medijima bez da zabrljate” Majk je podelio preporuke bazirane na svom dugogodišnjem iskustvu novinara u najprominentnijem svetskom medijskom brendu u ovoj oblasti.

Među opštim preporukama za izgradnju profila u javnosti su netvorking i aktivno učešće u startap zajednici, aktivnosti koje vam uvek mogu doneti prednost.

Kada je u pitanju direktna interakcija sa novinarima preporučljivo je:

• ne insistirati na rokovima objavljivanja
• najaviti se na vreme
• biti dobar kontakt (dojavljivati informacije koje smatrate interesantnim i/li korisnim novinaru)
• biti interesantan bloger
• pričati sa novinarima, umesto slati saopštenja za javnost

Jedna od najvažnijih preporuka – pičujte kao normalno ljudsko biće a ne kao neuviđavni kreten.

Ovo uključuje i zabranu pičovanja u toaletu, a za detalje oko ovoga i generalno za savete i preporuke u vezi sa PR-om za startape pogledajte embedovani snimak.

PS – pogledajte i odličan friški članak na ovu temu od @cdixon-a.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

četvrtak, 29. Mart, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije