IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Prisutni će biti u prilici da čuju predavanja iz oblasti neuromarketinga koja poslednjih godina izaziva veliku pažnju cele struke. S obzirom na količinu informacija sa kojima se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju.
U subotu 21. maja u 11 časova u Galeriji Progress sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) organizuje IntegracIAA konferenciju pod sloganom: Participate & Upgrade.
IAA Srbija već petu godinu zaredom ovim edukativnim događajem okuplja mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti.
Prisutni će biti u prilici da čuju predavanja iz oblasti neuromarketinga koja poslednjih godina izaziva veliku pažnju cele struke. S obzirom na količinu informacija sa kojima se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju.
Za razliku od tradicionalnih metoda kao što su ankete i istraživanja sličnog tipa, metode neuromarketinga se zasnivaju na naučnim principima koji pokazuju kako ljudi stvarno razmišljajau i odlučuju, njihove motivacije, potrebe, i podrazumevaju procese mozga kojih nismo svesni. Neuromarketing kao takav nije novi marketing već nova metoda u istraživanju marketinga. Ako želite praktičan savet kako da poboljšate UX, kreirate proizvod ili uslugu, promenite poslovanje ili poboljšate brend – to je to.
Program su svojim predavanjima podrzali sledeci renomirani predavaci:
Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes;
Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi?
Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima;
Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka,
Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.
Sonja Špikić, član Boarda Young Professionals, ističe da je IntegracIAA najvažniji i najveći godišnji događaj Sekcije i da predstavlja odličnu priliku za unapređenje mladih ljudi iz struke, ali mogućnost da se međusobno upoznaju i razmene iskustva.
Verujemo da će ovogodišnja tema izazvati veliko interesovanje među mladim ljudima i da smo napravili odličan izbor predavača. IntegracIAA već ima status događaja koji ne treba propustiti zbog kvalitetnog sadržaja, ali i dobre i pozitivne atmosfere
Ulaz je slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na a možete proveriti i fejsbuk event.
Sekcija Young Professionals predstavlja deo IAA Serbia od 2011. godine. Okuplja mlade ljude do 30 godina koji su već zakoračili u svet marketinških komunikacija ili se za to pripremaju kao apsolventi na fakultetima na kojima se izučava marketing. Srpski ogranak IAA jedan je od najaktivniih I najperspektivnijih u okviru IAA mreže.
Objavio/la članak.
četvrtak, 19. Maj, 2016.