Inicijativa Digitalna Srbija poziva građane da ukažu na probleme koje je moguće rešiti uz pomoć digitalne tehnologije

Pod sloganom „Ovo može pametnije“.

Sanja Vatić - 18. Decembar, 2018.

Nakon lansiranja kampanje budimopametni.rs na kom se kroz primere uspešnih pojedinaca, startapa i kompanija koje se bave tehnologijom pokazuje kako je moguće uzeti učešće u digitalnoj transformaciji, kampanja Inicijative Digitalna Srbija „Budimo pametni“ se dalje razvija. Ovog puta Inicijativa pita građane šta bi sve digitalna tehnologija mogla da unapredi u našem društvu i nudi pomoć pri rešavanju problema koje oni smatraju najvažnijim. Ili kako objašnjava Nebojša Đurđević, generalni direktor Inicijative Digitalna Srbija:

Pozivamo građane da predlože kako oni misle da bi digitalna tehnologija mogla da im olakša život i čitavo okruženje učini kvalitetnijim. Svoje fiksne telefone je većina nas već zamenila pametnim uređajima koji su povezani na internet, odlazak na neke šaltere smo zamenili digitalnim uslugama, a sada vas pozivamo da razmislite kakvo digitalno unapređenje nam nedostaje.

Tim povodom od danas je aktivan novi deo sajta, a jutros su na naslovnoj strani lista Blic štampane nalepnice na kojima piše „Ovo može pametnije!“. Zamisao je da građani postave nalepnice na ono što je potrebno transformisati i tako skrenu pažnju na stvari za koje smatraju da je moguće unaprediti uz pomoć digitalne tehnologije. Osim toga, na nalepnicama se nalaze QR kodovi čijim skeniranjem će se kreirati virtuelni markeri na interaktivnoj mapi Srbije na sajtu budimopametni.rs.

Građanima će biti otvorena mogućnost da glasaju za problem kom je najpotrebnije rešenje, a povodom onog problema koji 31. januara bude imao najviše glasova Digitalna Srbija će uložiti napore da se dođe do rešenja.