Ovom masovnom kampanjom Digitalna Srbija želi da promeni kulturu društva — okretanje obrazovanju i tehnologiji

Inicijativa „Digitalna Srbija“ pokrenula je nacionalnu kampanju za digitalnu transformaciju društva pod nazivom „Budimo pametni“.

Ako ste u prethodnih nekoliko nedelja zapazili bilborde i TV spotove na kojima deca govore kako ne žele da napuste Srbiju ili budu nezaposlena kada porastu, gledali ste kampanju Inicijative Digitalna Srbija — Budimo pametni. 

U skladu sa svojim načelom da Srbija treba da se transformiše u digitalno društvo, Digitalna Srbija pokrenula je ovu kampanju kako bi širu javnost upoznala sa mogućnostima koje otvara digitalno doba. U okviru ovoga poseban akcenat stavljen je na tehnološki razvoj kroz obrazovanje.

Povodom pokretanja kampanje direktor Microsoftovog Razvojnog centra u Srbiji i jedan od osnivača ove organizacije Dragan Tomić, izjavio je:

Počela je Četvrta industrijska revolucija koja nosi tehnologije koje menjaju način na koji živimo, radimo i odnosimo se jedni prema drugima. Ova revolucija pred nas stavlja izbor  da li želimo da kao celokupno društvo prođemo kroz potpunu digitalnu transformaciju i iz nje izađemo kao pobednici ili ćemo dozvoliti da još jednom budemo zemlja pogrešnih odluka i propuštenih prilika. Vreme je da budemo pametni.

Plan da se naša zemlja okrene digitalnoj ekonomiji i tako stigne razvijene zemlje sveta iz Inicijative planiraju da realizuju kroz pružanje podrške u sprovođenju nastave u specijalizovanim IT odeljenjima, uključivanje naših učenika u Evropsku nedelju kodiranja i organizovanje kursa za studente iz oblasti veštačke inteligencije. Takođe, danas je lansiran i sajt budimopametni.rs na kom će svi zainteresovani moći da vide primere uspešnih pojedinaca, startapa i kompanija koje se bave tehnologijom i aktivno učestvuju u digitalnoj transformaciji. Na sajtu će se naći i osnovni pojmovi koji definišu Četvrtu industrijsku revoluciju, kao i sadržaji vezani za obrazovanje i poslove budućnosti. O tome zašto je fokus kampanje na deci i obrazovanju, Branko Milutinović, jedan od osnivača kompanije Nordeus i predsednik Upravnog odbora Inicijative Digitalna Srbija, rekao je:

Svojoj deci dugujemo obrazovanje koje će im doneti bolju budućnost, ovde u Srbiji. Ako iskoristimo sklonost ka prirodnim i tehničkim naukama koju imamo kao narod i nadogradimo je savremenim znanjima, imaćemo generacije mladih ljudi koje će nam omogućiti da stignemo, a možda i prestignemo najrazvijenije svetske ekonomije. Digitalna transformacija je istorijska šansa za naše društvo, dok je jačanje obrazovanja najvažniji korak na tom putu.

Predstavljamo poslodavca
MDCS-logo-1-1.png

Microsoft Development Center Serbia (MDCS)

We believe in people

Microsoft’s mission is to empower every person and organization on the planet to achieve more. This is what inspires us to learn and grow every day. MDCS is created with a mission to take an active part in conception of novel Microsoft technologies by hiring unique local talent from Serbia and to contribute components to some of Microsoft’s premiere and most innovative products. MDCS is becoming widely recognized across Microsoft as a center of excellence for the Big Data and Machine Learning based solutions.

Sanja Vatić

Unesite termine za pretragu