IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Cilj ove kompanije je da smanji otpad u prehrambenoj industriji tako što ovu hranu prodaje direktno potrošačima po sniženim cenama.
Dva velika trenda su, sa jedne strane onlajn trgovina koja je doživela uspon tokom pandemije, a sa druge strane održiv razvoj i smanjenje hrane koja završi na otpadu. U kombinaciji ova dva trenda stiže nam vest da je Imperfect Foods, kalifornijska kompanija specijalizovana za onlajn prodaju hrane koja ne izgleda lepo „na oko”, uzela investiciju od 95 miliona dolara.
Imperfect Foods ima za cilj smanjenje otpada u prehrambenoj industriji tako što „spašava” ružnu hranu — koja je zdrava, ali ima deformisan izgled — i prodaje je direktno potrošačima po sniženim cenama. Kompanija takođe prodaje hranu koja je „višak”, na primer neiskorišćene pakete hrane koju otkupljuje od avio kompanija.
Procenjeno je da 1/3 od ukupno proizvedene hrane — oko 1.3 milijarde tona — svake godine završi na otpadu. Sa druge strane, glad u svetu je konstantno u porastu. Stoga, vidimo sve više inicijativa koje za cilj imaju da smanje količinu hrane koju bacamo.
Izvori: The Spoon, food waste
Objavio/la članak.
petak, 22. Januar, 2021.