IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Posle „Životinja” domaći studio Bebilica će razvijati aplikaciju pomoću koje će mališani vežbati inteligenciju, pamćenje i motoriku.
Bebilica je domaći studio koji pravi aplikacije pomoću kojih deca mogu da se edukuju i testiraju svoje znanje kroz igru.
Prva aplikacija koju je studio razvio se zove „Životinje”, a u njoj mališani mogu da se upoznaju sa preko 80 životinja. Svaki od četiri nivoa — Farma, Šuma, More i Safari — ima i kviz, pa mališani mogu da provere šta su naučili i da se ohrabre da nastave dalje. U finalnoj fazi dizajna nalazi se nivo Dinosaurusi, koji će deci biti dostupan u narednih mesec dana. Nakon toga u planu je još jedan nivo čime bi aplikacija bila zaokružena.
Inače, „Životinje” su besplatne i moguće je preuzeti ih za Android i iOS.
Kako kreatori kažu, najveću motivaciju da krenu sa razvojem su dobili kada su shvatili da u Srbiji ne postoji nijedna slična aplikacija koja je na maternjem jeziku.
„Želimo da omogućimo najmlađima da na zabavan način upoznaju svet oko sebe, a ujedno da im priuštimo sve najbolje što tehnologija može da im pruži. Digitalizacija je sve prisutnija u obrazovanju, i od nje ne treba bežati, već je iskoristiti na najbolji mogući način”, kaže za Startit Dnevnik Aleksandar Lugonja, koji je sa Bojanom Malinovićem osnovao Bebilicu.
Upravo je Bojan želeo da njegova deca, koja su u jednom trenutku bila opčinjena životinjama, imaju priliku da o njima uče na srpskom jeziku. Kada je shvatio da u Srbiji ne postoji ništa slično, došao je na ideju da napravi aplikaciju kojoj će moći da pristupi svako ko poseduje telefon ili tablet uređaj. Odatle se razvila ideja i za druge aplikacije na kojima time trenutno radi.
Ciljna grupa Bebilice su, za sada, deca uzrasta od jedne do pet godina, ali kreatori ne isključuju da će se domen proizvoda proširiti na starije grupe kako se budu razvijali.
Aplikaciju je do sada preuzelo približno 2.800 korisnika, od kojih 20 odsto ostanu aktivni korisnici platforme na nedeljnom nivou, a Lugonja kaže da su naišli na dobre početne reakcije.
„Roditelji polako prepoznaju vrednost ovakve inicijative i nadamo se da ćemo i ubuduće nailaziti na pozitivne reakcije. Trudimo se da slušamo njihove utiske i prepravimo ono što smatraju da može da se unapredi. Još nam je draže što su deci ‘Životinje’ zanimljive, pa znamo da idemo u dobrom smeru.”
Osim što planiraju da u što kraćem roku objave preostala dva nivoa, tim radi i na novoj aplikaciji kroz koju će deca moći da vežbaju inteligenciju, pamćenje i motoriku.
„Započeli smo razvoj nove aplikacije koja ima radni naziv ‘Memorija’ i spoj je klasične igre memorije i narativnih elemenata koji prate priču glavnog junaka. Ideja je da deca traže i otkrivaju parove, a ujedno otkrivaju nove nivoe sa junakom igrice. Uspešnim prelaskom nivoa deca vode svog junaka do krajnjeg cilja.”
Lugonja i Malinović, inače programer i dizajner koji su se do sada bavili razvojem brojnih sajtova i mobilnih aplikacija, imaju mnogo planova, ali prioritet daju idejama i planovima koje mogu da realizuju u najkraćem mogućem roku. Trenutni akcenat je, naravno, na razvoju aplikacije „Životinje” za mališane do pet godina, ali žele da novim aplikacijama, kao što su igra memorije ili puzzle, aktiviraju i decu predškolskog uzrasta i time prošire ciljnu grupu korisnika.
Objavio/la članak.
sreda, 25. Novembar, 2020.