Saznajte kako razviti harizmatični brend 24. februara

Primena neuronauke i nauke o ponašanju u marketingu, liderstvu i komunikaciji u sredu u ICT Hubu

Tanja Mladenović
22/02/2016

Nikolaos Dimitriadis, trener za velike korporativne klijente poput Ikee, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Coca Cola Hellenic biće gost 16. ICT Hub meetupa.

Dr Nikolaos Dimitriadis se bavi primenom neuronauke i nauke o ponašanju u marketingu, liderstvu i komunikaciji vše od deset godina, a pionir je neuromarketinga na našim prostorima.

Koautor je knjige “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” i govornik na TEDx University of Strathclyde na temu hitne potrebe za Brain-Based Communications.

Njegovo predavanje će pokriti:

Na meetupu će govoriti i Džilian Nej iz Velike Britanije, ekspert na temu analitike na društvenim mrežama.

Džilian je prva doktorka nauka na temu društvenih medija u UK, a proglašena je za jednu od 10 najuticajnijih žena u sferi digitalnog marketinga ispod 30 godina.

Predavanje će biti održano na engleskom jeziku, a u naredne dve nedelje snimak će biti i na zvaničnom YouTube kanalu ICT Hub-a.

Događaj je zakazan za sredu 24. februar u 18.30, prijavite se ovde.

Tanja Mladenović

Objavio/la članak.

ponedeljak, 22. Februar, 2016.

IT Industrija

🔥 Najčitanije