Nikolaos Dimitriadis, trener za velike korporativne klijente poput Ikee, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Coca Cola Hellenic biće gost 16. ICT Hub meetupa.
Dr Nikolaos Dimitriadis se bavi primenom neuronauke i nauke o ponašanju u marketingu, liderstvu i komunikaciji vše od deset godina, a pionir je neuromarketinga na našim prostorima.
Koautor je knjige “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” i govornik na TEDx University of Strathclyde na temu hitne potrebe za Brain-Based Communications.
Njegovo predavanje će pokriti:
- Šta je zapravo brend?
- Zašto je branding za startape drugačiji…i opasan?
- Brend u mozgu
- Razvoj harizmatičnog brenda
- Postati veliki, mereno milijardama…
Na meetupu će govoriti i Džilian Nej iz Velike Britanije, ekspert na temu analitike na društvenim mrežama.
Džilian je prva doktorka nauka na temu društvenih medija u UK, a proglašena je za jednu od 10 najuticajnijih žena u sferi digitalnog marketinga ispod 30 godina.
Predavanje će biti održano na engleskom jeziku, a u naredne dve nedelje snimak će biti i na zvaničnom YouTube kanalu ICT Hub-a.
Događaj je zakazan za sredu 24. februar u 18.30, prijavite se ovde.