Humanity će biti akviziran od strane TCP-a (TimeClock Plus), pa će njihovo rešenje za pravljenje rasporeda za zaposlene biti integrisano u TCP-ov softver za upravljanje radnom snagom baziranom na cloud-u.

Rešenje Humanity-a, koji ima veliki tim u Beogradu, koristi se na više od 175.000 poslovnih lokacija kako bi se upravljalo rasporedima, dostupnošću zaposlenih, zamenama smena i traženjem slobodnih dana. Od 2010. godine, više od 7.000 klijenata koji stoje ispred 1,3 miliona korisnika, isplanirali su više od pola milijarde smena pomoću Humanity-a.

Humanity je u Srbiju došao pre 10 godina, a u Beogradu se radi na dizajnu i razvoju platforme, kao i na marketingu i prodaji. Danas je u kancelariji (bar kada nisu uslovi pandemije) zaposleno 75 ljudi.

CEO Humanity-a je izrazio svoje zadovoljstvo što će njihov alat biti inkorporiran u obimnije rešenje TCP-a, pošto će na ovaj način dobiti priliku da ostvare svoju misiju na mnogo većoj skali nego ranije.

TCP postoji više od 30 godina i pruža personalizovanu podršku za kompanije svih vrsta i veličina da zadovolje svoje potrebe za kompleksnim vođenjem rasporeda rada i odsustava zaposlenih, i drugih potreba radne snage.

Kompanija je u poslednjih godinu dana uložila velike napore ne bi li postao lider u polju menadžmenta radne snage, uključujući i obezbeđivanje novih finansija i rukovodstva. Ova akvizicija predstavlja nastavak njihove strategije rasta.

„Naša prva akvizicija je uzbudljivo novo poglavlje, dok nastavljamo da se fokusiramo na potrebe naših klijenata. Uzbuđeni smo zbog toga što primamo Humanity u TCP porodicu”, izjavio je CEO TCP-a.