Humanity, SF firma sa velikom BG kancelarijom, uzeo investiciju od $9M

Vukašin Stojkov - 12. Februar, 2015.

Humanity je firma iz San Franciska i kreatori su SaaS platforme za upravljanje ljudskim resursima. Iako je u pitanju američka kompanija, interesantna nam je zato što se sav razvoj i dizajn ovog proizvoda odvija u velikoj kancelariji u centru Beograda, gde na njemu radi 60 ljudi.

Nekima od vas će ova firma možda biti poznatija pod doskorašnjim imenom — ShiftPlanning. Staro ime je postalo tesno za novu viziju — umesto inicijalne aplikacije namenjene planiranju smena, plan je da proizvod preraste u vodeću, sveobuhvatnu platformu za upravljanje ljudskim resursima na svakom nivou.

Bilo da su u pitanju smene, ocene pojedinačnih članova tima, praćenje bolovanja, odsustava, (ne)prisustva, plata i troškova, Humanity vidi veliku priliku u tome što će malim i srednjim biznisima pružiti celokupno rešenje, do skoro rezervisana samo za velike firme sa velikim budžetima.

tour-schedule

Humanity je u Srbiju došao pre 5 godina kada je osnivač našao lokalnog frilensera sa kojim je bio veoma zadovoljan, i vremenom je ta saradnja sa Danijelom Zecom prerasla u dosta veliku firmu u Beogradu, gde je u toku priprema realizacije programa za stock opcije zaposlenih.

Interesantno je da se u Beogradu ne odvija samo rad na dizajnu i razvoju platforme, već su delovi tima zaduženi i za marketing i prodaju, iako centar ovih aktivnosti ostaje tamo gde je glavno tržište, tj. u Americi.

Investicija u ljude i velike planove

Upravo su ljudi, odnosno dodatno usavršavanje i širenje tima, ono za šta će se najviše koristiti ova investicija, koji će raditi na novoj, ambicioznijoj viziji kompanije.

milan-petrovic

Zadnjih nekoliko godina je to postao “buzzword”, ali mi želimo da nas prozvod zaista bude — platforma.

Mi sami omogućavamo da osnovna verzija te platforme bude dovoljna većini malih i srednjih preduzeća koji nemaju sredstava za skupim rešenjima koja upravljaju ljudskim resursima, planiraju i izveštavaju o radnom vremenu, učinku, rade obračun plata itd.

U poslednjoj iteraciji platforme smo omogućili da naši korisnici mogu sami da integrišu neka svoja specijalizovana rešenja sa našom platformom preko API-a.

Sada, na primer, firme koje već imaju implemetirane sisteme za kontrolu pristupa (kartične ili druge) mogu iste da povežu sa našom platformom i rade automatske prijave i odjave zaposlenih i te podatke koriste normalno u okviru platforme u drugim modulima (obračun plata/naknada, odsustva, itd.). — Milan Petrović, direktor inženjeringa

Plan za razvoj biznisa usmerava širenje Humanityja u nove vertikale, poput restoranskih, bolničkih ili hotelskih lanaca, koje će želeti da unaprede praksu upravljanja svojim ljudima uz rešenje koje, kako navode, i sami zaposleni vole da koriste. Sve skupa je plan za 2015. veoma ambiciozan, i po navodu CEO-a cilj je po 100% povećanja prihoda i broja zaposlenih.

Nastavite da pratite Startit za vesti o tome kako će se dalje razvijati ova kompanija, te koje lekcije su u dosadašnjem petogodišnjem radu na razvoju biznisa izvukli u ovoj ekipi.