IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Humanity je firma iz San Franciska i kreatori su SaaS platforme za upravljanje ljudskim resursima. Iako je u pitanju američka kompanija, interesantna nam je zato što se sav razvoj i dizajn ovog proizvoda odvija u velikoj kancelariji u centru Beograda, gde na njemu radi 60 ljudi. Nekima od vas će ova firma možda biti poznatija pod doskorašnjim imenom
Humanity je firma iz San Franciska i kreatori su SaaS platforme za upravljanje ljudskim resursima. Iako je u pitanju američka kompanija, interesantna nam je zato što se sav razvoj i dizajn ovog proizvoda odvija u velikoj kancelariji u centru Beograda, gde na njemu radi 60 ljudi.
Nekima od vas će ova firma možda biti poznatija pod doskorašnjim imenom — ShiftPlanning. Staro ime je postalo tesno za novu viziju — umesto inicijalne aplikacije namenjene planiranju smena, plan je da proizvod preraste u vodeću, sveobuhvatnu platformu za upravljanje ljudskim resursima na svakom nivou.
Bilo da su u pitanju smene, ocene pojedinačnih članova tima, praćenje bolovanja, odsustava, (ne)prisustva, plata i troškova, Humanity vidi veliku priliku u tome što će malim i srednjim biznisima pružiti celokupno rešenje, do skoro rezervisana samo za velike firme sa velikim budžetima.
Humanity je u Srbiju došao pre 5 godina kada je osnivač našao lokalnog frilensera sa kojim je bio veoma zadovoljan, i vremenom je ta saradnja sa Danijelom Zecom prerasla u dosta veliku firmu u Beogradu, gde je u toku priprema realizacije programa za stock opcije zaposlenih.
Interesantno je da se u Beogradu ne odvija samo rad na dizajnu i razvoju platforme, već su delovi tima zaduženi i za marketing i prodaju, iako centar ovih aktivnosti ostaje tamo gde je glavno tržište, tj. u Americi.
Upravo su ljudi, odnosno dodatno usavršavanje i širenje tima, ono za šta će se najviše koristiti ova investicija, koji će raditi na novoj, ambicioznijoj viziji kompanije.
Zadnjih nekoliko godina je to postao “buzzword”, ali mi želimo da nas prozvod zaista bude — platforma.
Mi sami omogućavamo da osnovna verzija te platforme bude dovoljna većini malih i srednjih preduzeća koji nemaju sredstava za skupim rešenjima koja upravljaju ljudskim resursima, planiraju i izveštavaju o radnom vremenu, učinku, rade obračun plata itd.
U poslednjoj iteraciji platforme smo omogućili da naši korisnici mogu sami da integrišu neka svoja specijalizovana rešenja sa našom platformom preko API-a.
Sada, na primer, firme koje već imaju implemetirane sisteme za kontrolu pristupa (kartične ili druge) mogu iste da povežu sa našom platformom i rade automatske prijave i odjave zaposlenih i te podatke koriste normalno u okviru platforme u drugim modulima (obračun plata/naknada, odsustva, itd.). — Milan Petrović, direktor inženjeringa
Plan za razvoj biznisa usmerava širenje Humanityja u nove vertikale, poput restoranskih, bolničkih ili hotelskih lanaca, koje će želeti da unaprede praksu upravljanja svojim ljudima uz rešenje koje, kako navode, i sami zaposleni vole da koriste. Sve skupa je plan za 2015. veoma ambiciozan, i po navodu CEO-a cilj je po 100% povećanja prihoda i broja zaposlenih.
Nastavite da pratite Startit za vesti o tome kako će se dalje razvijati ova kompanija, te koje lekcije su u dosadašnjem petogodišnjem radu na razvoju biznisa izvukli u ovoj ekipi.
Objavio/la članak.
četvrtak, 12. Februar, 2015.