IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Tokom 2020. godine, ova kompanija je povećala prihode na više od 100 miliona dolara, zaposlila više od 400 ljudi i skoro udvostručila bazu kupaca.
Zatvaranje fizičkih prodavnica i karantin tokom korone podstakao je rast kompanija iz industrije onlajn dostave. Deluje da će ovaj trend ostati i nakon pandemije, što nam implicira vest da je Good Eggs, startap za dostavu namirnica sa sedištem u San Francisku, uzeo investiciju od 100 miliona dolara.
Tokom 2020. godine, ova kompanija je povećala prihode na više od 100 miliona dolara, zaposlila više od 400 ljudi i skoro udvostručila bazu kupaca. Takođe, otvorili su i novo, veće skladiše u Oklandu, a planiraju da iskoriste investiciju kako bi se proširili i na ostala tržišta. Jedna od konkurentskih prednosti Good Eggs-a je što 70 odsto njenih proizvoda dolazi sa loklanog tržišta i isporučuje ih u roku od 48 sati nakon što su ubrani.
Prema podacima Acosta Insights-a, 31 odsto američkih kupaca — uključujući 50 odsto milenijalaca — izjavilo je da je vrlo ili izuzetno verovatno da će nastaviti da kupuje namirnice onlajn i kada se pandemija završi. S toga, moguće je da ćemo u narednom periodu videti još investicija u kompanije koje se bave e-trgovinom, kao i konstantno unapređenje tehnologija ovih kompanija.
Objavio/la članak.
četvrtak, 4. Februar, 2021.