IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Kompanija koja je osnovana u Barseloni 2015. godine, danas je prisutna u 247 gradova i 26 zemalja širom sveta, a od juna ove godine i u Srbiji.
Glovo, jedan od najbrže rastućih igrača na tržištu isporuke narudžbina na zahtev, objavio je da je sakupio 150 miliona evra investicija kroz petu seriju finansiranja. Poslednju rundu investiranja predvodi kompanija Mubadala sa sedištem u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, uz podršku prethodnih investitora Drejk Enterprajzis-a, Idinvest-a i Lejkstar-a.
Po završetku poslednje runde investiranja kompanija je osigurala status „jednoroga”, čime je ovaj startap postao druga po redu kompanija u Španiji čija je vrednost premašila milijardu dolara. Jedina kompanija u ovoj zemlji koja je uspela pre Glovo-a da dobije ovaj status je Letgo u avgustu prošle godine.
Startap sa sedištem u Barseloni koji se bavi isporukom gotove hrane, namirnica, pa čak i farmaceutskih proizvoda konsolidovao je svoju poziciju na tržištima koja uključuju Evropu, Latinsku Ameriku i Afriku. Da je Glovo posvećen unapređivanju teholoških sistema pokazuje i činjenica da se kompanija nedavno proširila i na tržište Poljske kupovinom Pizza Porta-a, sporazumom vrednim 35 miliona evra i investiranjem u drugi tehonološki hab u Varšavi. Glovo planira u narednom periodu i da proširi svoj tehnološki tim na globalnom nivou angažovanjem još 300 inženjera do sredine 2020, pri čemu će 40 inženjera i 50 eksperata za tehnologiju i proizvode biti bazirano u novim kancelarijama u Varšavi, piše EU Startaps.
Glovo će ubuduće nastaviti da uvodi inovacije i u oblasti isporuke kako bi poboljšao ponudu u više kategorija, isporukom alkohola, farmaceutskih proizvoda i ostalih svakodnevnih potrebština. Kompanija trenutno ima sedam „tamnih kuhinja” (u kojima se priprema hrana) u Evropi i Latinskoj Americi (Barselona, Madrid, Buenos Ajres i Lima samo su neke od njih) i planira da otvori još 100 do 2021. godine, prenosi eKapija.
Glovo je od juna dostupan i korisnicima u Srbiji, a već za kratko vreme uspeo je da privuče veći broj ne samo korisnika već i partnera. Na koji način će se dobijanje pomenutih investicija odraziti na poslovanje u Srbiji ostaje da vidimo.
Objavio/la članak.
četvrtak, 26. Decembar, 2019.