Glambox u Srbiju uvodi onlajn pretplatu za kozmetiku, već razvio uspešan biznis

Jedna od ekipa sa treće generacije Startap akademije je već razvila uspešan biznis. Iako gađaju domaće tržište, proizvod je neodoljiv njihovoj ciljnoj grupi, koju svakog meseca obraduju sa novom pošiljkom — kutijom kozmetike.

Zoja Kukić
23/04/2015

Verni pratioci kozmetičkih novina su verovatno već upoznali Glambox, još jedan domaći startap, koji pripadnicama lepšeg pola šalje luksuznu kutiju sa različitim kozmetičkim proizvodima na kućnu adresu.

Ključna vrednost Glamboxa je iznenađenje i anticipacija šta će se naći ovog meseca, a da i Srpkinje imaju potrebu za tim pokazuje nekoliko hiljada već prodatih kutija, ali i činjenica da Beauty Box koncepti postoje na velikim svetskim tržištima.

glam

Iza Glamboxa, proizvoda čija su pretežna ciljna grupa žene, stoje dva muškarca — Dimitrije i Boris pre više od godinu dana i pored svakodnevnih obaveza na redovnim poslovima uspeli su da lansiraju proizvod u oktobru i da već dostave 6 kutija damama.

dimitrijeŽeleli smo da našim devojkama pružimo priliku da probaju ono što su do sada samo gledale na stranim youtube kanalima, da na zabavan i uzbudljiv način probaju kozmetičke proizvode i da otkriju nešto novo. Istovremeno, ovo je potpuno nov marketinški kanal koji kozmetičke kompanije na našem tržištu nisu imale priliku da koriste, pa je i sa te strane interesantno.

Proizvod je trenutno testiran i potvrđen na srpskom tržištu i u planu su ekspanzije — kako unutar našeg tržišta, tako i regionalno širenje. Sam koncept Beauty Boxa im dosta doprinosi u saradnji sa kompanijama, jer većina njih globalno sarađuje sa ovim sistemom.

Tim Glamboxa ima za cilj da svojim usluga maksimalno proširi tržište i kutije dostavlja prema afinitetima i osobinama svake žene koja se prijavi za uslugu:

Glambox je namenjen svim devojkama koje vole kozmetiku, vole da sebi pruže najbolju negu i da istražuju. Obzirom da pomoću ankete svaka kutija može da se personalizuje, ne postoji određena starosna ili bilo koja druga grupa kojoj su kutije namenjene. Svakog meseca trudimo se da proširimo listu brendova sa kojima sarađujemo i da proizvodi budu što raznovrsniji, tako da je sigurno da će svaka dama u kutiji pronaći nešto što joj se dopada.

Zanimljivo da iako su devojke naše najčešće i zapravo krajnje korisnice, sve češće imamo narudžbine od momaka koji žele da obraduju svoje drage. Glambox je odličan poklon za svaku damu.

Glambox nastoji da reši problem prevelike tržišne ponude koja rezultuje time da se korisnici drže onoga što znaju. Kroz pretplatu na kutiju rešava se paraliza izbora, a brendovi dobijaju priliku da dođu do novih korisnika. Brendovi dodatnu vrednost dobijaju i kroz ocene proizvoda nakon pristiglih kutija.

Do postojećih korisnika ekipa je dolazila uglavnom preko društvenih mreža, a u planu su i klasične forme marketinga.

Svakako, pošto su naši korisnici uglavnom žene, a svi znamo da žene vole mnogo da pričaju, dosta novih korisnica dobijamo putem preporuke. Kako bismo nagradili naše dame koje nas rado preporučuju, za njih imamo posebnu opciju na sajtu preko koje dobijaju određene popuste.

Kroz poslednjih nekoliko meseci izgradili smo određenu mrežu korisnica koje su svaki mesec tu i to nam je jako važno, jer je upravo to pokazatelj da su one zadovoljne. Trudimo se da svaki mesec taj broj povećamo i da izgradimo jednu jaku srž Glambox zajednice koju čine devojke kojima će radost koju donosi Glambox postati neizostavni deo meseca.

glam2

Glambox je još jedan od primera, možemo reći, kopiranja modela koji funkcioniše na drugim tržištima i prebacivanja ga na neka nova. Naravno, kao i u većini startap poduhvata, ispred ideje je i realizacija, u čemu ovaj tim za sada uspeva. Na regionalnom tržištu nemaju ozbiljnu konkurenciju i to je prvi zalogaj koji planiraju da zahvate.

Ubrzo posle nas pojavio se sličan proizvod, međutim ne mislimo da smo baš direktni konkurenti. Ciljamo na drugačije vrste kozmetičkih proizvoda, drugačiju ciljnu grupu i celokupni osećaj koji prati Glambox je drugačiji, tako da iako funkcionišemo po sličnom konceptu, a to je kutija sa kozmetičkim proizvodima koja vam stiže na kućnu adresu, mnogo drugih stvari nas razlikuje, pa još uvek mislimo da smo bez prave konkurencije.

Firma već od prvog dana sama sebe izdržava, a trenutno pored osnivača u timu ima još petoro zaposlenih u timu. Ono o čemu svakako razmišljaju je i uzimanje investicije koja bi im omogućila brže širenje i rast, ali ne na uštrb građenja već sada održivog biznisa.

Pored regionalnog širenja (pre svega Bosna i Hrvatska), planiramo i da uvedemo online shop u kom će biti dostupni svi proizvodi koje naše korisnice imaju priliku da probaju u Glamboxu. Mnogi proizvodi koji se reklamiraju putem Glambox-a nisu dostupni su klasičnim radnjama drogerijskog tipa, već ih ima samo u specijalizovanim radnjama i salonima.

Naravno, pored ova dva veća cilja, polako ćemo uvoditi novine kao što su razna specijalna izdanja kutiija: kutija sa proizvodima samo jednog brenda, omiljenim proizvodima poznatih dama, muška kutija itd.

Glambox je jedan od timova sa treće generacije Startap akademije, a takođe je startap čiji proizvod može odmah da se proba. Tako da, dame, ako se odlučite na korišćenje, verujem da će ekipi značiti da čuje utiske u komentarima.

A kako je danas Dan žena u ITu, Glambox nagrađuje prvih 20 čitateljki Startita sa 10% popusta na bilo koju pretplatu uz kod GBStartit.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

četvrtak, 23. April, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije