Big Data Novi Sad i Geekstone organizuju meetup sa Mihajlom Grbovićem 3. juna sa početkom u 18č u amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Mihajlo (Yahoo) održaće predavanje na temu: Ad targeting in the wild (and data science behind it).

U poslednjih nekoliko godina online oglašavanje postaje sve prisutnije i efikasnije. Oglasi se prikazuju posetiocima sajtova i aplikacijma, na društvenim mrežama, kao i putem e-mailova. Na predavanju Mihajlo će dati pregled različitih pristupa koje Yahoo koristi kako bi prilagodio ciljanje oglasa za određenu platformu, uključujući Yahoo Search, Tumblr, i Yahoo E-mail. Svaka od ovih platformi ima jedinstven set karakteristika i signala koji se moraju uzeti u obzir kod uspešnog plasiranja oglasa.

Mihajlo će prikazati online i offline eksperimentalne rezultate do kojih su došli tokom istraživačkih radova u kompaniji. Rezultati pokazuju da su njihovi pristupi značajno nadmašili postojeća naučna istraživanja, konstantnim poboljšanjem niza ključnih poslovnih pokazatelja.

Nakon predavanja sledi izvlačenje dobitnika 3 Jetbrains licence i nastavak razgovora uz hranu i piće.