FitPass se uz novu investiciju širi na tursko tržište, u Srbiji ima 40 poslovnih klijenata i 450 objekata

Beogradski FitPass je povećao broj objekata u Srbiji na 450, akvizirao 40 poslovnih klijenata i uz novu investiciju se širi na tursko tržište.

Tanja Mladenović
23/10/2015

Deo izgovora za netreniranje rešava FitPass — jedan ključ koji otvara vrata sada već preko 450 sportskih objekata u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Lazarevcu i Pančevu. Bez obzira na to da li vam se ide u teretanu, joga centar, na bazen, u bilo kom terminu to možete uraditi sa samo jednom članskom kartom.

Nakon godinu dana uspešnog poslovanja u Srbiji i nove runde investicija, FitPass širi svoje poslovanje i otvara nova tržišta. Iako je konkurencija na globalnom nivou jaka (Class Pass koji se za sada drži Amerike, Benefit System iz Poljske, i jaki igrači u Aziji), ova ekipa se odvažila i svoje poslovanje za početak širi na veliko tržište Turske.

ognjenSva sredstva iz nove investicije idu na otvaranje novih tržišta, zapošljavanje novih ljudi u Srbiji, kako u lokalnom, tako i u centralnom timu, koji će biti ovde za sva tržišta.

Ulagaćemo i za unapređenje usluge, opreme, kao i novih pogodnosti za korisnike i objekte koji sarađuju sa nama (razvoj Android/iOS aplikacije, poboljšanje sistema koji koristimo, nabavka dodatne opreme za objekte…) — Ognjen Radić

Nakon Turske na red uskoro dolazi još nekoliko zemalja, Italija, Hrvatska i još nekoliko zemalja iz regiona. Centralni tim će biti u Srbiji, tako da će se poslovanje pratiti iz Beograda. Koncept poslovanja će biti uglavnom identičan, samo prilagođen lokalnim tržištima uz iskustvo i lekcije koje su naučili poslovanjem u Srbiji.

FitPass je do sada u Srbiji dobio 40 kampanijskih klijenata koji ovakav vid članarine za teretane nude svojim zaposlenima.

Tanja Mladenović

Objavio/la članak.

petak, 23. Oktobar, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije