Mi smo u poslednjih godinu i po dana uradili ~250 intervjua sa korisnicima za nekoliko proizvoda (većina naših, neki klijentski). Sistem nam je dosta jednostavan, možda nam treba neki customized CRM ili poseban alat, ako imate neku preporuku dajte. Mi za svaki proizvod imamo folder, u svakom folderu pod-foldere sa imenima sagovornika i asetima iz
Razmišljam o promeni posla i voleo bih da pređem u tim koji radi na proizvodima koji se zapravo šipuju, ima kulturu merenja i isporučivanja vrednosti korisniku, gde “product” management nije samo fensi reč za “project” management… Ako ne znam nikoga ko je već tamo kako da ispitam predstavnike poslodavca i vidim da li su ozbiljni
Edit 29/10: Ubačen pinch-zoom slika, rich text editor za novi post, dark mode. Hvala svima na predlozima i kritikama! Dragi ljudi, mnogi su pitali gde bi mogli da postave feature requestove i prijave bagove i slično — šibajte ove i 🙏 unapred
VC-jeva ima dobrih, loših i zlih i sve to, ovi su već dugo javno korisni i otverni sa svojim razmišljanjima o biznisu i strategiji, velika preporuka i inača a posebno za analize ovakvih vesti https://youtu.be/_UpczzfeAFA?t=59
TLDR — popunite sada ovu kratku anonimnu anketu https://forms.gle/hrV5bRFiiLNdzvSX6 Hvala što ste bili sinoć, nadam se da vam je bilo prijatno i vredno kao nama :) Radujemo se narednom druženju, pozvao bih sve koji bi želeli da podele neko svoje iskustvo kolegama da mi se jave na [email protected] ili 063267943, već imamo jednog kandidata :)
Solidan tekst o tome kako izgraditi kulturu “šipovanja”, i bržeg razvoja proizvoda, bez toga da se kultura pretvori u zvocanje različitih stakeholdera o tome “kad će ovo biti gotovo”, “napravite detaljan timeline izbacivanja ovih 5 feature-a” i sl. Jedan savet koji je posebno rezonovao sa mnom je ovaj ⬇️ iako pomalo kontroverzan, pokazao mi se