Knjiga opisuje borbu između Apple-a i Google-a za dominaciju sledeće nove platforme u to vreme – smartfona. Redak dublji pregled na to kako su stvari izgledale iza kulisa, a za product ljude posebno interesantno videti detalje, razgovore i anegdote o tome kakve odluke su donošene i na koji način. Iz 2013. je ali je sveža
Razgovori sa PM-ovima iz bigish-tech firmi gde pričaju o i demonstriraju alate koje koriste, organizaciji posla ličnog i timskog. Interesantno je kao uvid u svakodnevnu praksu velikih američkih firmi, može biti posebno korisno za proslediti ljudima koji bi da uđu u product.
Hvala svima koji su bili sinoć, sledećeg meseca očekujte meetup, uskoro više informacija 🍔 https://www.linkedin.com/posts/lazar–krstic_dizajners-hasing-vol-2-jo%C5%A1-jednom-p[…]916356038656-pyE0?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
The Cold Start Problem: How to Start and Scale Network Effects od Andrewa Chana (Uber, a16z) — tldr: vredna vremena, lako i brzo se čita i ima dosta primera, ali sve skupa je dosta basic. Pročitala sam je brzo nakon što je izašla pa onda obnovila neke delove, evo kratkih utisaka za one koji su
TLDR — zbog unapređenja. Anon postovi ali deluju razumno. Via lik iz linka. “Do you know how many bugs you need to fix to get promoted? Infinity. No matter how many you fix, it will never get you enough "impact" for promotion. Never. How many useless redesigns do you need to launch to get promoted?