3x3x3 frejmvork koji koristim kad pravim nešto novo
Izbacujem određene korake i adaptiram u zavisnosti od situacije ali mi je ovo polazna i pouzdana osnova. Nadam se da vam na nekom viđanju prikažem na konkretnom primeru.
Izbacujem određene korake i adaptiram u zavisnosti od situacije ali mi je ovo polazna i pouzdana osnova. Nadam se da vam na nekom viđanju prikažem na konkretnom primeru.
https://www.decathlon.design/
Koje alate koristite za inspiraciju za UX/UI?
Nakon dosta saveta od vas i dosta truda dev ekipe na linku iznad možete da pristupite web verziji Zajednice. Još uvek je WIP, ali najvažnije stvari (login, pregledanje i postovanje sadržaja) su funkcionalni i nekima će verovatno biti prirodniji za korišćenje (duže kucanje i sl.) Ima bagova kao i svaka beta — najveći za koji
Tred iskusnog programera (Lytro, Google, Waymo) koji govori o njegovom iskustvu u pravljenju tri neuspešna proizvoda – Lytra kamera, Google Glass i Google Clips. Iako na momente postoji bias i određena doza ogorčenosti zbog neuspeha, jasno se navode glavne ideje iza proizvoda i načini na koje je kultura u tim timovima učinila da veliki problemi
Autorka meni najbolje knjige o OKR-ovima gošća u podkastu autora —II— o PM-u, vrlo jasno, praktično i konkretno kako se OKR-ovi primenjuju loše, kako se primenjuju dobro. Malo traje (47m), više namenjeno velikim organizacijama, ali velika preporuka. Slajdovi su na https://docs.google.com/presentation/d/1br2UgSz9avqw0I03znGEwif7cO3faqOzrsxe8ifZszQ/edit#slide=id.p1 Neki primeri Loše: kupiš softver za OKR-ove / dobro: kreni sa čimegod (Notepad ako
Kul opis razvojnog puta Sony Walkmana, Mini Coopera i iPhone-a kao primera proizvoda koji su se držali vizije uprkos tome što su im podaci iz istraživanja korisnika poručivali da to što prave nema mnogo smisla. Moj takeaway — ono što mi deluje kao zajednička karakteristika (koju autor teksta nije baš formulisao na isti način), jeste
Serbian Product Community pravi online meetup sa Snežanom Kristinom Milošević koja će pričati na temu Building the product’s brand. Počinje u 18:30, prijave na linku iznad. ‘Kristina is a business and digital marketing coach. She is also marketing manager, consultant and a speaker. She is the co‐founder of PromoZiS Team that specializes in web, graphic
Zanima me informacija sa terena – da li neko primenjuje nešto iole slično, a da je usvojeno na kompanijskom nivou? Ili je ovako nešto samo zanimljivo za videti, a totalno neizvodljivo u praksi?