Feed Categories: Zajednica

3x3x3 frejmvork koji koristim kad pravim nešto novo

Izbacujem određene korake i adaptiram u zavisnosti od situacije ali mi je ovo polazna i pouzdana osnova. Nadam se da vam na nekom viđanju prikažem na konkretnom primeru.

https://www.decathlon.design/

https://www.decathlon.design/

Koje alate koristite za inspiraciju za UX/UI?

Koje alate koristite za inspiraciju za UX/UI?

Beta verzija ove aplikacije na webu

Nakon dosta saveta od vas i dosta truda dev ekipe na linku iznad možete da pristupite web verziji Zajednice. Još uvek je WIP, ali najvažnije stvari (login, pregledanje i postovanje sadržaja) su funkcionalni i nekima će verovatno biti prirodniji za korišćenje (duže kucanje i sl.) Ima bagova kao i svaka beta — najveći za koji

Priča o 3 proizvoda koja nisu uspela zbog kulture u timovima

Tred iskusnog programera (Lytro, Google, Waymo) koji govori o njegovom iskustvu u pravljenju tri neuspešna proizvoda – Lytra kamera, Google Glass i Google Clips. Iako na momente postoji bias i određena doza ogorčenosti zbog neuspeha, jasno se navode glavne ideje iza proizvoda i načini na koje je kultura u tim timovima učinila da veliki problemi

Šta su loši, šta su dobri OKR-ovi (epizoda podkasta)

Autorka meni najbolje knjige o OKR-ovima gošća u podkastu autora —II— o PM-u, vrlo jasno, praktično i konkretno kako se OKR-ovi primenjuju loše, kako se primenjuju dobro. Malo traje (47m), više namenjeno velikim organizacijama, ali velika preporuka. Slajdovi su na https://docs.google.com/presentation/d/1br2UgSz9avqw0I03znGEwif7cO3faqOzrsxe8ifZszQ/edit#slide=id.p1 Neki primeri Loše: kupiš softver za OKR-ove / dobro: kreni sa čimegod (Notepad ako

Priča o proizvodima (iPhone, Walkman…) koji su uspeli uprkos ignorisanju user research-a, fokusom na probleme korisnika

Kul opis razvojnog puta Sony Walkmana, Mini Coopera i iPhone-a kao primera proizvoda koji su se držali vizije uprkos tome što su im podaci iz istraživanja korisnika poručivali da to što prave nema mnogo smisla. Moj takeaway — ono što mi deluje kao zajednička karakteristika (koju autor teksta nije baš formulisao na isti način), jeste

Serbian Product Community meetup danas (11. okt) u 18:30

Serbian Product Community pravi online meetup sa Snežanom Kristinom Milošević koja će pričati na temu Building the product’s brand. Počinje u 18:30, prijave na linku iznad. ‘Kristina is a business and digital marketing coach. She is also marketing manager, consultant and a speaker. She is the co‐founder of PromoZiS Team that specializes in web, graphic

Framework za generisanje potražnje funkcionalnosti i prioritizaciju

Zanima me informacija sa terena – da li neko primenjuje nešto iole slično, a da je usvojeno na kompanijskom nivou? Ili je ovako nešto samo zanimljivo za videti, a totalno neizvodljivo u praksi?

Join us @ Hot AI Summer