Kul opis razvojnog puta Sony Walkmana, Mini Coopera i iPhone-a kao primera proizvoda koji su se držali vizije uprkos tome što su im podaci iz istraživanja korisnika poručivali da to što prave nema mnogo smisla. Moj takeaway — ono što mi deluje kao zajednička karakteristika (koju autor teksta nije baš formulisao na isti način), jeste
Serbian Product Community pravi online meetup sa Snežanom Kristinom Milošević koja će pričati na temu Building the product’s brand. Počinje u 18:30, prijave na linku iznad. ‘Kristina is a business and digital marketing coach. She is also marketing manager, consultant and a speaker. She is the co‐founder of PromoZiS Team that specializes in web, graphic
Vidim da je Ivan pisao o Reforge, saljem zanimljiv framework za Product Strategy i types of Product Work. Izvinjavam se na engleskom, too much mi je da prevodim sve. Ujedno i feedback za app. Ubacite mogucnost uploada slika unutar text boxa (Opis). Framework Feature strategy is focused on enhancing the existing value proposition by adding
Super interesantna i korisna priča o rastu Figme, iz ugla njihove prve marketing osobe (koja im i sada vodi marketing). Iako je iz ugla marketera, prepuno je product lekcija i priča o tehnikama koje su koristili u različitim fazama razvoja. Preporuka 👌
Napomena: ako niste apdejtovali aplikaciju na poslednju verziju uradite to sad, dosta je bolji vajb. Pravimo naredno, #3 product okupljanje u četvrtak 20. oktobra sa networkingom koje počinje u 18h i programom koji startuje od 19h. Šta smo naučili i šta isprobavamo • još uži fokus na konkretna iskustva product profesionalaca • prostor za više
TLDR — zbog unapređenja. Anon postovi ali deluju razumno. Via lik iz linka. “Do you know how many bugs you need to fix to get promoted? Infinity. No matter how many you fix, it will never get you enough "impact" for promotion. Never. How many useless redesigns do you need to launch to get promoted?
Ekipa hvala na pažnji sinoć, drago mi je da sam upoznao skoro sve vas i nadam se da se vidjamo još na sličnim prilikama. Ukoliko bi nekom bilo korisno delim vam slajdove od sinoć, ako imate neko pitanje koje niste stigli sinoć da postavite javite slobodno. Pozdrav!
Dragi ljudi, hvala što ste nam se pridružili večeras, nadamo se da vam je bilo korisno i prijatno! Voleli bismo da čujemo vaše kritike večerašnjeg okupljanja kako bi naredna bila još vrednija — učinite nam i popunite ovu kratku fidbek formu. U međuvremenu, ako je neko od vas zainteresovan da podeli svoje iskustvo na nekom
Kapiram da je naslov malo novinarski, ali taman da se malo privuče pažnja 😄 Elem, želim da podelim jako zanimljivu osobu iz product sveta. Deluje konkretno, sa jakim i ubedljivim storytellingom i realnim primerima iz prakse. Kod Lenny-a u podcastu prica o Product-Led Growth-u www.youtube.com/watch?v=UTmFuSZfJ9U Nakon toga sam bacio pogled na njenu prezentaciju na ProductCon-u
Društvo, u četvrtak, 29. septembra pravimo drugo product okupljanje kod nas u Savskoj 5. Okupljamo se od 18h, program kreće od 19, a evo šta nas čeka: 1) Uglješa Erić se ravno 9 godina bavi pravljenjem proizvoda. Iskustvo koje će nam podeliti je prolazak kroz sve odluke i posledice pravljenja nove verzije proizvoda od nule