IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Dizajn studio Fairpixels otvorio je bazu logoa odbačenih od strane klijenata i sada ih nudi besplatno startapima i malim biznisima.
Fairpixels se bavi dizajniranjem logoa za startape i male biznise, a nedavno su odlučili da pomognu razvoj startapa tako što će svake nedelje, utorkom, objavljivati logoe koji su njihovi klijenti odbili. Logoi mogu da se preuzmu potpuno besplatno, ovde.
Tokom rada sa klijentima ostaju zatrpani neiskorišćenim materijalom, nedovršenim ili odbijenim logoima. Tako su odlučili da umesto da im zauzimaju memoriju, logoe ustupe onima kojima su potrebni i kojima mogu skinuti dodatni teret s leđa – finansijski i kreativni.
Logoi variraju od čistih i unikatnih, pa sve do onih za koje se zapitate šta uopšte predstavljaju, preuzimaju se u .png i .psd formatima. Neki su nedovršeni, bez čistih i jasnih linija, dok su ostali spremni za upotrebu.
Ovo je jako lep način da se doprinese startap zajednici, ali i koristan jer može uštedeti značajno vreme i napor. Ovi logoi mogu poslužiti i kao osnova od koje može nastati potpuno drugačiji i jedinstven logo.
U ovom slučaju, sve je u dogovoru. Jedna strana možda pristane da pronađe drugi logo ili da se slože da koriste isti logo ( tj. da zbunjuju svoje potencijalne klijente).
Najbolje ipak jeste da ovu priliku iskoristite kao inspiraciju i platformu za nadograđivanje i kreiranje vašeg jedinstvenog logoa.
Logo je nešto sa čime se prvo susreću vaši potencijalni korisnici i kreiraju sliku o vašem poslovanju. Zato je bitno da vaš logo bude personalizovan i da sa sobom nosi određenu priču o tome kako je nastao i šta predstavlja.
Za početak možete koristiti neki od logoa koje vam ova platform pruža besplatno, ali kada vaš posao stane na noge posvetite pažnju kreiranju logoa koji će najbolje reflektovati suštinu vašeg biznisa. Takođe, nije dobro menjati logo često, jer dovodi do konfuzije, zato je bitno vreme koje uložite u njegovo kreiranje.
Razmislite o ovome sledeći put kada odbacujete neki proizvod ili uslugu koju vaši klijenti ne žele. Možda baš to može pomoći nekom startapu da se pokrene.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 14. Mart, 2016.
Sinisa Komlenic
petak, 18. Mart, 2016.
Mislim da je ovo davanje potpuno različito od davanja fotografija, tutoriala, nekih asseta, alata. Ovo je identitet firme i moje je mišljenje da on mora biti jedinstven u svakom pogledu. Privlačenje pažnje na ovaj način je super za njih i SAMO za njih, ali jako loše za logo design industriju, ekipu koja živi od toga.