Kada je Facebook marketing u pitanju, prešli smo dugačak put. Od samih početaka kada je ljudima objašnjavano da postoji tamo neko oglašavanje, pa sve do sada kada neki misle da je Facebookovo vreme prošlo. Srbija je bila jedna od država zamorčića prilikom eksperimenta da se Facebook stranice u potpunosti uklone iz newsfeeda, taj eksperiment je propao, ali šta smo mogli da naučimo iz toga? Da li je Facebook dostigao svoj vrhunac moći ili mu još preostaje rast, šta nas to očekuje narednih godina kada je Facebook u pitanju?
- Da li je organski reach stvarno mrtav?
- Kako da plaćeno reklamiranje na Facebooku donosi rezultate?
- Ima li Facebook budućnost ili je odavde samo vožnja nizbrdo?
- Gde je tu Instagram?
O ovome će govoriti Ivan Bildi, vlasnik digitalne marketing agnecije Likes&Cookies i servisa za online učenje kursevionline.rs.
Prijave
Događaj je zakazan za 15. mart u 18 časova u Startit Centru Subotica, Korzo 1 na drugom spratu. Prisustvo je besplatno, uz prijavu na sledećem linku.