IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Facebook je postigao dogovor sa WhatsAppom da kupi ovu 5 godina staru kompaniju, njen proizvod te njenih 450 miliona mesečno aktivnih korisnika (plus milion novih svakog dana) za “19 Instragrama“. Konkretno — za 4 milijarde dolara u gotovini, 12 u FB deonicama i 3 milijarde vestovane kroz 4 godine. Samo par meseci ranije CEO Jan
Facebook je postigao dogovor sa WhatsAppom da kupi ovu 5 godina staru kompaniju, njen proizvod te njenih 450 miliona mesečno aktivnih korisnika (plus milion novih svakog dana) za “19 Instragrama“. Konkretno — za 4 milijarde dolara u gotovini, 12 u FB deonicama i 3 milijarde vestovane kroz 4 godine.
Samo par meseci ranije CEO Jan Koum je izjavio da nema planove da proda kompaniju ili izađe na berzu sa njom, no može se razumeti njegov potez u svetlu, reklo bi se, veoma velikodušne ponude Marka Cukerberga. Istom prilikom je osnivač kompanije objavio da WhatsAppu monetizacija nije prioritet u narednih 10 godina.
Upravo je rast broja korisnika i korišćenja ovog servisa ključ za razumevanje vrednosti WhatsAppa. Sa cenom pretplate na servis od jednog dolara godišnje, WhatsApp ne deluje obavezno kao mašina za štampanje novca, ali se njegov strateški značaj smatra izvanrednim. Pored toga što se nalazi na putu da poveže milijardu ljudi širom sveta, Facebookovi razlozi za ovu kupovinu su:
• to što servis preko 450 miliona ljudi koristi svakog meseca
• 70% njih je aktivno svakog dana
• broj poruka se približava broju svih SMS poruka na celom svetu
• jak rast, više od 1 miliona novih korisnika svakog dana
U svom saopštenju, CEO WhatsAppa je objavio da ni ubuduće neće imati oglase na svom servisu, u skladu sa ključnim vrednostima svog proizvoda:
Objavio/la članak.
četvrtak, 20. Februar, 2014.
Imenko
petak, 21. Februar, 2014.
Naravno, sta ce im oglasi kada ce telemetriju i meta podatke korisnika da ponude drugima u svrhu reklame.