eSanduče Infostana je puno, pa ne može da odgovori na vaša pitanja 

Prijavite se na portal elektronski, ali za pitanja dođite lično. 

Petar Paunović
10/08/2020

„Novi brz, efikasan, jednostavan i siguran”, tako JKP „Infostan” opisuje portal e.Sanduče, koji korisnicima olakšava dostavu i plaćanje računa. Tu možete videti čitavu istoriju svojih računa, da saznate da li su namireni i da platite one koje niste. Ukoliko imate utuženja ili reprogram duga, tu možete naći sve informacije. 

Ukoliko se ne snađete najbolje, pa imate dodatna pitanja, možete ih poslati na mejl [email protected], ali jedini odgovor koji ćete dobiti jeste da je sanduče prepunu i da vaša poruka ne može biti primljena. To je odgovor koji korisnici već danima dobijaju, a dobili smo ga i mi. 

Drugi način je da kontaktirate s pozivnim centrom. Tamo vas pod brojem 7 čeka automat, koji vam ponovi iste informacije koje možete naći na sajtu. Želeli smo da pitamo operatera o čemu se radi, no svaku put bi sistem, nakon 10 sekundi neprijatnog tona, prekinuo vezu. 

Kako jedan korisnik na Twitteru piše, službenica mu je rekla: „Ma (kolege) non stop šalju neke klipove, pa mi napune inbox”. Poslali smo pitanja na drugi mejl, koji izgleda nije zatrpan, pa nam možda to reši misteriju.

Petar Paunović

Objavio/la članak.

ponedeljak, 10. Avgust, 2020.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Join us @ Hot AI Summer