IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Prijavite se na portal elektronski, ali za pitanja dođite lično.
„Novi brz, efikasan, jednostavan i siguran”, tako JKP „Infostan” opisuje portal e.Sanduče, koji korisnicima olakšava dostavu i plaćanje računa. Tu možete videti čitavu istoriju svojih računa, da saznate da li su namireni i da platite one koje niste. Ukoliko imate utuženja ili reprogram duga, tu možete naći sve informacije.
Ukoliko se ne snađete najbolje, pa imate dodatna pitanja, možete ih poslati na mejl [email protected], ali jedini odgovor koji ćete dobiti jeste da je sanduče prepunu i da vaša poruka ne može biti primljena. To je odgovor koji korisnici već danima dobijaju, a dobili smo ga i mi.
Drugi način je da kontaktirate s pozivnim centrom. Tamo vas pod brojem 7 čeka automat, koji vam ponovi iste informacije koje možete naći na sajtu. Želeli smo da pitamo operatera o čemu se radi, no svaku put bi sistem, nakon 10 sekundi neprijatnog tona, prekinuo vezu.
Koji je problem da e-mail adresa funkcioniše?
Pun sanučić pošte infostana… pic.twitter.com/htT0YGdTNo— Žarko Ptiček (@Ptiki) August 9, 2020
Kako jedan korisnik na Twitteru piše, službenica mu je rekla: „Ma (kolege) non stop šalju neke klipove, pa mi napune inbox”. Poslali smo pitanja na drugi mejl, koji izgleda nije zatrpan, pa nam možda to reši misteriju.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 10. Avgust, 2020.