IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Igra je ujedno i prvi Eipixov F2P proizvod većeg obima.
Domaći gejming studio Eipix danas je prvi put posle 13 godina postojanja potpuno samostalno lansirao igru. Njeno ime je Farm Slam, dostupna je za iOS i Android uređaje i spada u F2P (Free-to-play) igre.
U pitanju je pazl video igra u kojoj se povezuje ista vrsta voća i povrća na više od 250 nivoa uz pratnju živopisnih likova sa farme, a sve u cilju proširivanja poseda.
Za Eipix ovo nije prva F2P igra, ali je prva F2P igra većeg obima. Prema rečima Mirka Topalskog, osnivača kompanije, ona predstvalja ogroman zaokret jer je nisu radili za klijente, već su su prvi put neku igru lansirali sami.
Osim toga na ovoj igri je aktivno radio tim od 15 ljudi, bar dve godine u kontinuitetu. Usput je bilo još onih koji su po potrebi pomagali razvoj.
Kao najveći izazov u Eipixu vide model koji su izabrali. Mirko otkriva da je F2P tržište zahtevno.
Kada radiš premium igre treba da zadovoljiš zadate kriterijume. Velika je razlika kada praviš F2P jer igra mora da se održava, mora stalno da se apdejtuje. Važno je da zainteresuješ tržište i to je ono što od danas čekamo – da vidimo reakcije publike.
Što se tiče načina monetizacije, Eipix nije puno inovirao. Izabrali su transakcije unutar igre (In-App Purchases) i reklame. Ipak, ono što izdvajaju kao svoju prednost je zanimljiv sadržaj i već razmišljaju o daljem razvoju.
Farm Slam ima zanimljivu metu. Ona je simulacija, pa je naš sekundarni loop ono što je drugačije od ostalih. Za dalji razvoj postoji čitav roadmap, ali zavisi šta će biti sledeće od tržišta i interesovanja. Za sada su to klasične industrijeke stvari – balansing nivoa, pozicioniranje oglasa i sl.
Objavio/la članak.
četvrtak, 22. Februar, 2018.
Dejan
petak, 2. Mart, 2018.
Version History za ovu igricu kaze da je postavljena na AppStore 17 Jan 2017