Domaći studio 4Stroke svojom prvom igrom oživljava legendarnu Zmijicu

Domaći startap koji se bavi razvojem igara za pametne uređaje i tablete, 4Stroke Studio, predstavlja svoju prvu igru Disco Snake, remake “Zmijice” sa Nokia telefona u 3D okruženju podijuma funky diskoteke i učinili su je dostupnom na svim uređajima sa Android i iOS operativnim sistemima. Osnivački tim 4Stroke Studia čine Miloš Žikić, Đorđe Perović i Stevan

Sonja Miljković
02/10/2014

Domaći startap koji se bavi razvojem igara za pametne uređaje i tablete, 4Stroke Studio, predstavlja svoju prvu igru Disco Snake, remake “Zmijice” sa Nokia telefona u 3D okruženju podijuma funky diskoteke i učinili su je dostupnom na svim uređajima sa Android i iOS operativnim sistemima.

Osnivački tim 4Stroke Studia čine Miloš Žikić, Đorđe Perović i Stevan Končar. Đorđe i Stevan se poznaju iz Matematičke gimnazije, a Miloša su upoznali na Elektotehničkom fakultetu u Beogradu gde su zajedno studirali. Okupili su se nakon Miloševog povratka sa postdiplomskih studija u Cirihu i narednih 6 meseci uložili svoje slobodno vreme u kreiranje ove igrice.

Oni žele da vrate “Zmijici” staru slavu, a kako nam Stevan kaže, muzika koju su slušali u kafiću u trenutku rađanja ideje opredelila ih je baš za Disco Snake.

Sedeli smo u kafiću, slušali muziku 70-ih i 80-ih i pričali koje smo igrice voleli da igramo. Naravno, svima je prva asocijacija bila popularna “Zmijica” sa starih Nokia telefona, ubedljivo najzaraznija igra tog doba. Vođeni nostalgijom, hteli smo svi da napravimo neki dobar remake, prisetimo se detinjstva, omogućimo i mlađim generacijama zabavu kakvu smo mi imali u školskim klupama.

Kao jedna od najstarijih i najpopularnijih igrica, “Zmijica” je vremenom prošla kroz razne transformacije, od monohromatske igre prelazak u boje, zatim i multiplayer verzije, pa i inkarnacija u 3D. Koncepti snake igara se razlikuju, ali ono što je zajedničko svim verzijama jesu zmija u glavnoj ulozi i jednostavne komande. Igrica Disco Snake je namenjena pre svega tinejdžerima i mladima (populaciji od 10-30 godina), ali je pogodna i za mlađe i starije generacije, jer kako kažu, vežba reflekse i nema nasilja u njoj.

DiscoSnakeTeam_001

Njihova prvobitna ideja je bila da zarađuju od reklama koje će servisirati korisniku i od Pro verzije igre, koja ne bi sadržala reklame. Trenutno razmatraju bolje pristupe i prave plan kako da dodaju još sadržaja igri i naplate ga kroz in-game kupovinu.

Na tržištu postoji nekoliko igara sličnog tipa, ali je naša daleko superiornija po kvalitetu gameplaya i vizuelnog iskustva koje pruža. Gameplay igre je intuitivan i podjednako vrednuje reflekse igrača, kao i njegov način razmišljanja. Igrači se, prelazeći nivoe, suočavaju sa novim izazovima, razvijajući svoje sposobnosti u igri kao i sam izgled glavnog lika. Pored toga, grafički sadržaj i muzika su autentični i pružaju igračima kompletan ugođaj.

Do korisnika planiraju da dođu preko većih medija u zemlji i već su naišli na njihovu zainteresovanost. Kada završe sa domaćom scenom, planiraju da stupe u kontakt sa poznatim blogerima, novinarima i kritičarima u inostranstvu.

Zmija 2014-09-11 00-35-06-80

U ovom trenutku ne traže investiciju, ali su se prijavili na Startap Akademiju jer veruju da će im to pomoći u daljem razvijanju i stvaranju novih kontakta. Za sada su fokusirani na Disco Snake, ali imaju još ideja i ne isključuju mogućnost da će u budućnosti raditi i na drugom tipu proizvoda.

Investiciju ćemo tražiti kada igra dosegne još veći broj korisnika i kada usavršimo poslovni model. Do tada ne odustajemo, vredno radimo i učimo. Jedan od glavnih razloga zbog koga smo aplicirali za Startap Akademiju je taj što želimo da steknemo neka nova znanja, postanemo deo startap ekosistema i dobijemo savete od ljudi koji imaju iskustva u startap preduzetništvu.

Prvo su uradili zatvoreno testiranje sa 40-ak korisnika kako bi otklonili bagove i greške, a sada je igrica dostupna svima. Pogledajte ovde demo igrice.

Nedavno su objavili verziju za Android uređaje koju možete preuzeti sa Google Play prodavnice, gde trenutno imaju oko 2500 downloada i igra je integrisana sa Facebookom. Kažu da ima naznaka i za Windows Phone verziju, a upravo je postala dostupna iOS verzija, koju možete naći na ovom linku.

Statistika kaže da provedemo 1 sat igrajući video igre na pametnim uređajima, a “Zmijica” je jedan od začetnika evolucije mobilnih igara. Gejming industrija masivno raste, ali je i poprilično rizična branša. Ulaskom u zajednicu pomoć i podršku pružiće im domaći kreatori igrara poput Mad Head Games, Eipix, NOrdeus, COFA Games.

Sonja Miljković

Objavio/la članak.

četvrtak, 2. Oktobar, 2014.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Dragoslav

subota, 4. Oktobar, 2014.

Hvala momcima za oživljavanje jedne od mojih eks omiljenih igrica. Nadam se da je neće previše "pokvariti" novotarijama. Bravo, samo napred.