IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Neizvesno je da li je posredi samo ispipavanje terena ili očekivana posledica veće konkurencije na tržištu.
Netflix je poznat po tome što često sprovodi testove različitih usluga i funkcija. Kako prenosi Gizmodo, ovoga puta izgleda da isprobavaju mehanizme za stopiranje deljenja lozinki sa ljudima koji nisu članovi istog domaćinstva.
Kako su pokazali i brojni korisnici na društvenim mrežama, nedavno ih je dočekao poziv Netflix-a da nabave svoju pretplatu. Ono što je interesantno je da se tom prilikom pojavio ekran sa opcijom za besplatnu probu od 30 dana, što je mogućnost koja je ukinuta u oktobru prošle godine.
Izgleda da Netflix isprobava vraćanje mogućnosti besplatne probe za one koje smatra da možda koriste uslugu koju nisu platili. Na ekranu stoji zabrinjavajuće obaveštenje: „Ukoliko ne živite sa vlasnikom ovog naloga, morate napraviti svoj kako biste nastavili korišćenje.”
Iako su mnogi šokirani ovakvim razvojem događaja, pogotovu imajući u vidu da je kompanija dosad bila relativno pomirljiva prema pojavi deljenja lozinki kao realnosti tržišta, ovaj razvoj nije toliko neočekivan. U zadnje vreme konkurentske platforme počele su da uzimaju maha, što svakako može predstavljati problem kompaniji na duže staze — tim pre što, prema novijim istraživanjima, lozinke deli i preko 50 odsto korisnika.
Netflix se takođe godinama muči sa hakovima, tj. krađom korisničkih naloga, a u tome im je svakako problem pravila nedovoljno bezbedna procedura verifikacije promene podataka na nalozima.
Međutim, korisnici u okviru ovog testa morali su da prođu tzv. dvostruku verifikaciju, to jest da „potvrde” svoj uređaj unošenjem koda koji je poslat na mejl adresu ili telefon vlasnika naloga. Sve i da promene ostanu na tome, to će svakako uneti pometnju vlasniku izvornog naloga, koji će stalno morati da prosleđuje podatke prijateljima sa kojima ga deli.
Iako nije poznato hoće li sve ove promene zaživeti, ili samo neke od njih, kao i kada ih možemo očekivati, jedno je sigurno — Netflix će morati nekako da reaguje na promene na striming tržištu.
Objavio/la članak.
sreda, 17. Mart, 2021.