IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
U svom predavanju, Vitalij će pričati o nekoliko dizajn paterna koji povećavaju konverzije tako što unapređuju jasnoću i konzistentnost e-commerce iskustva
Pored radionice sa Vitalijem Fridmanom, suosnivačem i glavnim urednikom Smashing magazina, DaFED organizuje i 48. meetup gde će svi zainteresovani moći da čuju Vitalijeve “prljave trikove iz mračnih uglova e-commerce UX-a”.
Vitalij Fridman je poreklom iz Belorusije, a kompjuterske nauke i matematiku je studirao u Nemačkoj, gde je otkrio strast prema tipografiji, pisanju i dizajnu.
Nakon što je šest godina radio kao freelance dizajner i programer, postao je suosnivač Smashing Magazine-a, vodećeg onlajn časopisa koji je posvećen dizajnu i web developmentu. On je autor, koautor i urednik svih Smashing knjiga (Smashing books).
Kada dizajniramo za eCommerce, težimo da u prvi plan stavimo ŠTA želimo da kažemo pre nego KAKO. To nije lako zato što bukvalno postoji stotinu stvari koje mogu da pođu naopako: od odabira proizvoda, dodavanja predmeta u korpu, dobijanja tog finalnog konfirmacionog mejla do toga da nam zaista stigne informacija o kupljenom predmetu.
Svaki korak koji dolazi mora da bude vešto dizajniran, sa okom za greške i moguće neporazume. To sve utiče i na interakciju sa filterima koliko i na prikaz opcija isporuke ili na slanje mejla o otkazanoj kupovini.
U svom predavanju, Vitalij će pričati o nekoliko dizajn paterna koji povećavaju konverzije tako što unapređuju jasnoću i konzistentnost eCommerce iskustva, i oduševljavaju korisnika na različitim delovima sajta. Predavanje će nam pružiti praktične savete i tehnike da odmah kreiramo bolje eCommerce iskustvo.
Predavanje se održava 24. februara, od 18č u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.
Prisustvovanje na DaFED okupljanjima je besplatno za sve zainteresovane, ali je zbog ograničenog kapaciteta prostora potrebno da svoje prisustvo potvrdite na zvaničnom sajtu organizacije.
Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim informacijama o DaFED-u, učlanite se u zvaničnu Facebook grupu, lajkujte Facebook stranicu ili ih pratite na Twitteru.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 20. Februar, 2017.