IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Ovu funkciju kompanija od danas nudi svim svojim korisnicima u SAD i Kanadi, a plan je da je omogući svima na servisu u narednih nekoliko nedelja.
Platforma za umrežavanje poslovnih kontakata LinkedIn predstavila je svoj novi redizajn, što je rezultat višemesečnog eksperimenta kompanije koja od sada prihvata format priče koja nestaje nakon 24 sata.
Ovu funkciju kompanija od danas nudi svim svojim korisnicima u SAD i Kanadi, a plan je da je omogući svima na servisu u narednih nekoliko nedelja, prenosi Endadget.
Verzija „storija” na LinkedInu umnogome je slična onome što možete pronaći na Instagramu ili Snapchatu – izaberete fotografiju, ukrasite je sa tekstom ili GIF-om i aploudujete je na svoj profil kako bi svi vaši poslovni kontakti mogli da je vide u naredna 24 sata.
Takođe, u slučaju da vam je neophodan podsetnik da platforma sada ima i ovu funkciju, LinkedIn će smestiti priče svih vaših kontakata na vrh profila, baš kao što je to slučaj i na Instagramu.
To možda deluje kao poslednja funkcija koju bi korisnici na toj platformi poželeli, ali direktorka proizvoda u kompaniji Liz Li kaže da su testovi pokazali kako će pojedini ljudi objavljivati više ukoliko znaju da će to što objave nestati nakon 24 sata.
Ona takođe navodi da će priče pomoći kolegama da ostvare bliskiji poslvni odnos u vreme kada mnogi još uvek rade od kuće usled pandemije korona virusa.
Priče predstavljaju kreativnu opciju koja može povećati vidljivost vašeg profila na platformi i na taj način vam omogućiti da se brže i lakše povežete sa novim poslovnim kontaktima. Inače, LinkedIn verzija priče nudi malo drugačije opcije od ostalih platformi sa sličnom funkcijom, iako je format suštinski isti. Platforma od sada sadrži i rotirajuće „pitanje dana” koje će biti upućeno svim korisnicima koji potom mogu da odgovore u okviru priče, dok će u svakom regionu omogućiti i nešto drugačije stikere.
Pored priča, redizajn donosi i neke druge ispravke. Funkcije za pretraživanje uređene su tako da uključuju nove opcije za filtriranje, ali i mogućnost pronalaženja kurseva i drugog sadržaja na platformi. Uz to, u okviru dela za razmenu poruka uvedena je funkcija za reakcije slična onoj na Facebooku sa emodžijima, a od oktobra će biti moguće započeti i video-poziv direktno iz četa.
Objavio/la članak.
petak, 25. Septembar, 2020.