Čovek koji je prodao, pa ponovo kupio svoj startap i usput zaradio

Toni Konrad je investitor, preduzetnik i preduzetnik. Zanimljivo je da je išao onim što mnogi smatraju obrnutim redom – prvo je investirao, a tek onda sam pravio. Na Spark.me konferenciji kroz The path less ordinary govor pričao je o svom životnom putu, karijeri i lekcijama koje je naučio. Svoju karijeru u startapima počeo je kao investitor. Nakon nekoliko

Zoja Kukić
19/06/2014

Toni Konrad je investitor, preduzetnik i preduzetnik. Zanimljivo je da je išao onim što mnogi smatraju obrnutim redom – prvo je investirao, a tek onda sam pravio. Na Spark.me konferenciji kroz The path less ordinary govor pričao je o svom životnom putu, karijeri i lekcijama koje je naučio.

Svoju karijeru u startapima počeo je kao investitor. Nakon nekoliko uspešnih investicionih poduhvata, to mu je dosadilo, te je odlučio da pokrene svoju prvu kompaniju. Međutim, najviše je pričao o svom najuspešnijem i po sopstvenom priznanju omiljenom projektu, social media platforme About.me.

Tony About.me vidi u budućnosti kao servis koji će predstavljati digitalnu biznis kartu i da će predstavljati način da se izgradi prava priča o sebi i ostavi dobar prvi utisak.

Vizija kompanije je da svih 7 biliona ljudi na svetu imaju svoj About.me stranicu. Jaka vizija je svakako nešto što gura ceo proces i verovatno je upravo ona razlog za zanimljivu pozadinu About.meja – pre nego što je i počela sa radom od Tonija je otkupio AOL da bi je nakon nekoliko godina on ponovo preuzeo i to po dosta jeftinijoj ceni.

Pet slajdova je sve što vam treba za prvi sastanak sa investitorom

Međutim, Toni je govorio i o svojoj investitorskoj strani i šta voli da vidi kod timova koje upoznaje. Za njega je važno što bolje upoznavanje:

Tony Conrad, True VenturesVolim da budem fizički blizu ekipi u koju investiram, jer verujem da je to pravi način da upoznam te ljude. Po meni, ključ dobre sinergije je upravo u poznavanju nekoga – i njegovih dobrih i loših strana.

Ono što ne voli su duge prezentacije na prvom sastanku, voli koncizne timove koji cene njegovo vreme i spremni su na spontanost samog sastanka.

Njegov savet je da prezentacija ima najviše 5 slajdova – ko ste, tim, pozadina (problem i tržište) i vizija.

Poručuje da ne razmišlja o prodaji svoje kompanije, ali da ipak održava odnose i komunikaciju sa sa potencijalnim kupcima (LinkedIn, Facebook, Google). O ovome ste nedavno mogli da čitate i na Startitu.

Ekskluzivitet koju je Toni objavio u Bečićima je ta da About.me tim postaje bogatiji za Tonija Hoka, čuvenog skejtera koji će im postati savetnik.

Kao prikaz toga koliko je Toni pasioniran oko svog proizvoda može poslužiti i informacija da je Tony danas na konferenciji ceo dan proveo za About.me štandom pomažući učesnicima konferencije da unaprede svoje profile na platformi. Da li ste vi već postavili svoj? Startit ekipa se kaje što uglavnom nije, ali ispravlja tu grešku do kraja nedelje. Dok pokupimo još po neki savet od Tonija.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

četvrtak, 19. Jun, 2014.

IT Industrija

🔥 Najčitanije