Clubhouse, američka audio društvena mreža, uzela je investiciju od oko $100 miliona

Clubhouse će proširiti portfolio proizvoda koji će omogućiti stvaraocima da budu plaćeni putem platforme, uključujući pretplate, napojnice i prodaju ulaznica.

prenosimo
26/01/2021

Ljudi su tokom prethodnog perioda, zbog posledica pandemije, počeli da provode više vremena kod kuće, što je uticalo na popularnost podkasta i onlajn zabave. Još jedna vest o investiciji iz ove industrije nam dolazi nakon što je potvrđeno da je Clubhouse, audio društvena mreža sa sedištem u San Francisku, uzela investiciju od oko 100 miliona dolara, i dostigla ukupnu vrednost od milijardu dolara.

Ova aplikacija omogućava ljudima da uživo slušaju diskusije uglednih ljudi iz Silicijumske doline, kao što je Mark Andresen, čija kompanija Andreessen Horowitz je ujedno i glavni investitor. Clubhouse je potvrdio da će proširiti portfolio proizvoda koji će omogućiti stvaraocima da budu plaćeni putem platforme, uključujući pretplate, napojnice i prodaju ulaznica.

Clubhouse je izašao na tržište pre samo 9 meseci, a već sada ima oko dva miliona korisnika.

Popularnost podkasta počela je još i pre pandemije, koji su tokom 2019. godine dostigli rast od 30 odsto, a zatim doživeli ogroman rast tokom 2020. Do sredine 2020. postojalo je skoro 30 miliona epizoda podkasta na oko 700.000 kanala. Jedno istraživanje je pokazalo i da čak 80 miliona Amerikanaca sluša podkast makar jednom nedeljno.

Izvori: Axios,  The Information, podkasti

prenosimo

Objavio/la članak.

utorak, 26. Januar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije