IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Ukoliko ste iscrpeli listu za čitanje za vikend, pogledajte ovih nekoliko članaka koji su se svideli Dragani Zmijanac i Nemanji Cerovcu prethodnih dana. A ako ste propustili šta smo mi pisali prethodne sedmice, pogledajte nedeljni osvrt. Nemanja Cerovac, Fishing Booker → Yesware Blog Blog koji redovno čitam i toplo preporučujem svima koji se na bilo koji način bave
Ukoliko ste iscrpeli listu za čitanje za vikend, pogledajte ovih nekoliko članaka koji su se svideli Dragani Zmijanac i Nemanji Cerovcu prethodnih dana.
A ako ste propustili šta smo mi pisali prethodne sedmice, pogledajte nedeljni osvrt.
Blog koji redovno čitam i toplo preporučujem svima koji se na bilo koji način bave prodajom, a rekao bih da su to svi koji imaju startap. Yesware se bavi uglavnom prodajom, ali pronađu se i zanimljive teme o liderstvu i produktivnosti.
Intercom, aplikacija koja služi za poslovnu komunikaciju ima fenomenalan blog za koji pišu njihovi zaposleni, ali i klijenti.
→ Influence: The Psychology of Persuasion
Kul za sve one koji se bave marketingom i prodajom. Knjiga kroz psihologiju objašnjava kako da dođete do pozitivnog odgovora.
Naravno bez SEO nema ničega pogotovo kada znamo da 61.000 je aktivno u pretraživačima u jednoj sekundi.
Većin iljudi je neprijatno da razgovara o novcu, da naplati svoj proizvod i uslugu, da traži povišicu, da se cenjka… To je zbog toga što svi imamo veoma strastvenu, komplikovanu vezu sa novcem koja potiče iz naše porodice, lične istorije, kulture. Ova sjajna knjiga vam pomaže da otkrijete koja vas uverenja o novcu koče da postignete svoje finansijske ciljeve, i kako da definišetete ciljeve, prepoznajući šta za vas zapravo znači bogatstvo (hint: sloboda, uživanje, mir, bezbrižnost, avantura…) Veliki naglasak je na preduzetništvu, na “value based business” i stvaranju pasivnog prihoda.
→ The War of Art, Steven Pressfield
Godinama sam prokrastinirala čitajući o prokrastinaciji i ovo je remek delo za sve koji pate od odlaganja obaveza. Dakle, za sve nas.
Poenta je u prepoznavanju ličnog otpora i svakodnevnoj borbi sa njim. Knjiga predlaže da postanete “pro” u svemu što radite –da ne čekate da budete u raspoloženju da nešto uradite, već da istrajno, uporno, redovno i svakog dana radite ono što ste zacrtali. Inspiracija dolazi svakog jutra u 9:00.Knjiga napisana sjajnim stilom, bolno istinita i veoma duhovita. Obavezno štivo za sve stvaraoce, a posebno za preduzetnike.
→ Now, discover your strengths, Markus Buckingham
Knjiga se zasniva se na Galupovom 25-togodišnjem istraživanju koje je obuhvatilo 2 miliona ljudi sa ciljem da utvrdi šta je zajedničko najuspešnijim menadžerima, preduzetnicima, lekarima, profesorima i predstavnicma drugih profesija. Ukratko – zajedničko im je to što svoje talente i snage ne uzimaju zdravo za gotovo, fokusirajući se na napredak u oblastima u kojima nisu dobri, već rade upravo obrnuto. Usavršavaju svoje snage i talente do postizanja istinske izuzetnosti. Knjiga opisuje 34 ključne teme –snage, a test koji ide uz nju otkriva vam vašihprvih 5 ključnih snaga i usmerava vas kako da ih usavršite.
Moja prva ključna snaga po testu je “learner” što objašnjava čitalačku maniju (4-6 knjiga mesečno) i veliku muku da sastavim ovu listu.
Ime knjige vam sve govori. a i autor. Za sve ljubitelje customer developmenta, a posebno za one koji ga se groze, knjiga govori kako da postavljate pitanja koja neće gladiti vaš ego,već vam dati ključne informacije o tome da li vaša ideja ima smisla. Ako ne stižete da pročitate knjigu, pogledajte prezentaciju koja je dobro sumira.
→ Uticaj u teoriji i praksi – Robert Čaldini
Ako već niste, uzmite ovaj bestseler, zaista je nezamenljivo štivo za razumevanje psihologije potrošača i daje sjajne preporuke za pregovaranje, marketing i građenje uticaja. Onog pravog, ne na tviteru.
Ako se u poslednje vreme često osećate kao da vam se ne ustaje iz kreveta, nemate volje da radite, verovatno je da ste pregoreli. U startap svetu radimo previše i predugo, zaboravljajući na sebe i svoje potrebe. Mnogo brzo vozimo, a zaboravljamo da sipamo gorivo.
Odličan video o tome kako da radite strastveno, dugo i istrajno, a da ne pregorite.
Ako se bavite preduzetništvom sigurno ste se susreli s ovim pitanjem više puta – kako da nazovete kompaniju/proizvod, ovaj post Džulijana Smita, koosnivača startapa “Breather” daje odgovor.
→ Transform your Habits, James Clear
Moje novo otkriće u svetu personal developmenta – Džejms Klir, fotograf, bodi bilder i stručnjak za navike, kreirao je besplatan kratak priručnik o mehanizmima uspostavljanja navika koji će vam pomoći da promenite u svoj život.
→ Kako da ostavite sjajan prvi utisak
Za kraj, jedan magičan video.
Objavio/la članak.
nedelja, 23. Mart, 2014.