IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Odgovarajući na tvitove, Tay uči kako različite grupe ljudi razgovaraju, a sve u cilju razvoja softvera koji će u budućnosti asistirati pri upotrebi tehnologije.
Apdejt, 25. mart — Tay je stopirana usled mizogenih i nacističkih komentara. Više info ovde.
Microsoftov chatbot Tay je na misiji da nauči kako različite grupe ljudi razgovaraju, a u cilju razvijanja pametnog voice asistenta koji će imati prizvuk prirodnosti i mogućnost personalizacije odgovora.
Kroz konverzacije na Tviteru (@Tayandyou), Groupme i Kiku, Tay pokušava da nauči konverzacioni jezik tinejdžera, u čemu joj i vi možete pomoći. Ekipa iz Majkrosoftovog Bing tima i tima za Tehnologiju i istraživanje kažu da su konverzacione sposobnost AI-a izgrađene “data miningom relevantnih javnih podataka” i kombinovanjem toga sa izmenama uređivačkog tima koji uključuje i improv komičare.
Dok neki tvitovi zvuče “prirodno”, dosta njih zvuči kao da ih objavljuje sredovečna osoba koja pokušava da zvuči kul, a ovo bi trebalo da se popravi sa povećanjem broja konverzacija. Zabrinjavajuća je pojava rasističkih komentara i govora mržnje, poput ovog:
Aktivnosti na razvoju veštačke inteligencije ne manjka, kao ni kreativnih načina da se ona unapredi. Ranije ovog meseca pisali smo o pobedama Guglovog AlphaGo nad ljudskim šampionom u igri Go, a videli smo i kako Microsoft koristi Minecraft u svrhe razvoja veštačke inteligencije.
U sličnom maniru, Gugl je nedavno apdejtovao svoj Inbox pružajući opciju automatskih odgovora na mejlove — veštačka inteligencija vam ponudi tri moguća odgovora. Fejsbuk takođe eksperimentiše u polju virtuelnih asistenata i čet botova, te njihov M uz pomoć čoveka može da odgovara na pitanja ili ispunjava zadatke, poput rezervacije mesta u restoranima.
Objavio/la članak.
četvrtak, 24. Mart, 2016.