Američka game kompanija Activision Blizzard koja je napravila World od Warcraft i Call of Duty kupila je King Digital Entertainment, kreator Candy Crush Sage za 5.9 milijardi dolara.

U Activisionu smatraju da će ovim potezom postatiti globalni lider kada su u pitanju video na mobilnim, konzolama i računarima, i “hvataju” talas sa mobile social igrama sa ovim planetarnim hitom.

Call of Duty je najpopularnija igra kada su u pitanju računari, dok je Candy Crush Saga najpopularnija na mobilnim uređajima. Nakon ovog ugovora, kompanija će imati više od pola milijarde aktivnih korisnika mesečno u 196 zemalja.

CEO Activision Blizzarda Bobi Kotik kaže da je kompanija htela da proširi reach i diverzifikuje svoje korisnike i da je zato veoma bitno to što su 60% korisnika King Digital Entertainmenta žene i što je dovoljan samo smartfon za pristup igrama.

Uprkos usponima i padovima Zynge koja je nekad bila u vrtlogu hajpa social gaminga, ova vertikala i dalje živi i pokazuje da dobri naslovi mogu biti izuzetan biznis. Pored King.com, evropski giganti ove vrste igara su i finski Supercell i, naravno, srpski Nordeus.