Brendiranje kompanija u službi zapošljavanja — studija slučaja Matori developer u Startit Centru Beograd

Iako trećina programera u Srbiji kaže da im je brend kompanije izuzetno bitan pri traženju posla, veoma mali broj kompanija se usuđuje da radi na tome malo dublje od kačenja fotografija sa tim bildinga na društvene mreže.

Brendiranje kompanija je sve popularnija tema u IT svetu u poslednje vreme. U moru „istih” kompanija koje zaposlenima nude gomilu benefita, potrebno je istaći se.

Iako trećina programera u Srbiji kaže da im je brend kompanije izuzetno važan pri traženju posla, veoma mali broj kompanija se usuđuje da radi na tome malo dublje od kačenja fotografija sa tim bildinga na društvene mreže.

Zato će Startit Poslovi 1. marta održati meetup upravo sa ovom temom: Kako da se brendirate u službi zapošljavanja. Gosti ovog meetupa će biti kreatori kampanje za Matorog developera koja je izazvala burne reakcije na internetu: Predrag Spasojević, Srđan Dovniković i Nikola Vrgović.

Teme koje će pokriti su:

  • Kakva su njihova iskustva u pravljenju brenda od IT kompanije,
  • Kako je stvarana i realizovana brend strategija Hooloovoo-a,
  • Odakle potreba za stvaranjem brenda,
  • Uloga digitalnih medija u izgradnji brenda,
  • Fejlovi koji su se usput dešavali.

Prijava

Meetup je zakazan za 1. mart, u 18 časova u Startit Centru Beograd. Prisustvo je besplatno, ali su prijave obavezne putem ove forme.

Predstavljamo poslodavca
3lateral-logo-1.png

3Lateral

Multidisciplinary team creating digital excellence

3Lateral develops innovative technologies enabling digitization of human motion and appearance at unprecedented level of realism. Our mission is to evolve through exploring abstract landscapes of art and science, exciting new technologies and, most importantly, through nurturing continuous multi-disciplinary communication and company values among our team members.

Tanja Mladenović

Unesite termine za pretragu