Brendiranje kompanija u službi zapošljavanja — studija slučaja Matori developer u Startit Centru Beograd

Iako trećina programera u Srbiji kaže da im je brend kompanije izuzetno bitan pri traženju posla, veoma mali broj kompanija se usuđuje da radi na tome malo dublje od kačenja fotografija sa tim bildinga na društvene mreže.

Tanja Mladenović - 19. Februar, 2018.

Brendiranje kompanija je sve popularnija tema u IT svetu u poslednje vreme. U moru „istih” kompanija koje zaposlenima nude gomilu benefita, potrebno je istaći se.

Iako trećina programera u Srbiji kaže da im je brend kompanije izuzetno važan pri traženju posla, veoma mali broj kompanija se usuđuje da radi na tome malo dublje od kačenja fotografija sa tim bildinga na društvene mreže.

Zato će Startit Poslovi 1. marta održati meetup upravo sa ovom temom: Kako da se brendirate u službi zapošljavanja. Gosti ovog meetupa će biti kreatori kampanje za Matorog developera koja je izazvala burne reakcije na internetu: Predrag Spasojević, Srđan Dovniković i Nikola Vrgović.

Teme koje će pokriti su:

Prijava

Meetup je zakazan za 1. mart, u 18 časova u Startit Centru Beograd. Prisustvo je besplatno, ali su prijave obavezne putem ove forme.