IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Kako kažu iz studija, Hellion je jedan od najvećih gejming projekata u regionu. Ova space survival igra koja dolazi iz beogradskog Zero Gravity studija večeras će biti dostupna svima.
U Zero Gravity gejming studiju iz Beograda radiće se noćna smena ovih dana. Sinoć su podeljeni pristupi uticajnim Twitch strimerima, a večeras će Hellion, multiplayer space survival igra biti dostupna svima koji budu želeli da je isprobaju.
Nakon jednog veka krio-sna igrači nalaze sebe u ruinama prve ljudske svemirske kolonije. Otkrivaju napuštene brodove i pokušavaju da prežive koristeći resurse koji su im na raspolaganju, a u potrazi za kiseonikom, gorivom i drugom opremom. Glavni zadatak igrača je pronađu način da prežive u surovim uslovima svemira.
Igra je dostupna samo na PC-u, a u kasnijim fazama biće dostupna i na konzolama.
Kako kažu iz studija, pored njihovih servera koje broje preko 150 širom sveta, igrači će moći da igru instaliraju i na svojim privatnim serverima. Igra je rađena u Unity-u, a tržište koje ova ekipa gađa je globalno, sa akcentom na SAD.
Igra je trenutno na Steamu u Early Access fazi, a koštaće 25 dolara. U studiju vlada napeta atmosfera, ali sa velikom dozom optimizma jer za sada sve ide bolje nego što su očekivali. Glavni razlog za to navode što svi uticajni strimeri za sada prepoznaju potencijal igre. Branislav, CEO objašnjava:
Ovo je tek početak. Mi smo za sada napravili samo platformu i okruženje u igri. Igrači su prepoznali potencijal platforme i ukazali poverenje developerima da će ova igra biti nešto zaista specijalno. To u poslednje vreme nije čest slučaj kada je u pitanju rani pristup (Early Access) igrama.
Zero Gravity studio je osnovalo 5 osnivača, veliki ljubitelji space i survival žanra, preko kojih igrica su se i upoznali, a za ovu igru šesti igrač koji je dao finansijsku i logističku podršku za ovaj projekat je Enetel Solutions. Rade Vujović, direktor Roaming Solutionsa kaže:
Mi smo seli i dugo smo razgovarali. Ja sam prepoznao želju i energiju, i odlučili smo da zajedno radimo. Pripremali smo projekat 7 meseci, a onda smo se upustili u realizaciju. Na svetu postoji oko 2-3 miliona gejmera do kojih želimo da dođemo ovom igrom. Ovakav projekat je zaista podvig za domaću gejming scenu, a realizovalo ga je oko 30 zaposlenih za samo godinu i po dana.
Svi oni su ispred svojih laptopova ovih večeri, osluškuju povratne informacije igrača i reaguju u skladu sa njima.
U studiju kažu da je neverovatan osećaj to što su do juče sve strimere koji sada testiraju do juče samo gledali, a danas oni igraju njihovu igru.
Igra će zvanično biti dostupna večeras od 19č, a domaću ekipu možete podržati isprobavanjem i kupovinom igre preko Steama.
Objavio/la članak.
petak, 24. Februar, 2017.