IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Kao zemlja koja je poznata po dobrim provodima, krajnje je vreme da se pojavi i neki startap koji to naše znanje prenosi na globalni nivo. WorldNightLife je nastao u Beogradu upravo sa misijom da pomogne ljudima da pronađu najbolje mesto za zabavu. Ideja ovog startapa je da pomogne korisnicima da pronađu dobro mesto za izlazak
Kao zemlja koja je poznata po dobrim provodima, krajnje je vreme da se pojavi i neki startap koji to naše znanje prenosi na globalni nivo. WorldNightLife je nastao u Beogradu upravo sa misijom da pomogne ljudima da pronađu najbolje mesto za zabavu.
Ideja ovog startapa je da pomogne korisnicima da pronađu dobro mesto za izlazak dok su na putovanju kroz generalne informacije o mestima za izlazak, preporuke, atmosferu u datom trenutku i mogućnost rezervacije, a sve to prilagođeno samom profilu korisnika.
Tim se sastoji od 5 osnivača, programera i dizajnera, koji uz sebe imaju dodatnu podršku kada je u pitanju marketing i, naravno, klabing. Kako nam jedan od njih, Mlađen Merdović kaže, problem su uočili pre svega na sopstvenoj koži:
Problem nastaje u nepoznatom gradu jer se do informacija dolazi preko lokalnih web servisa, a malo su od pomoći globalne platforme kao što su Yelp, Tripadvisor, Foursquare i ostale. Čak i ako pronađete adekvatne klubove i mesta za izlazak, ne znate kakva je atmosfera trenutno u njima, a vi ste već napolju.
Takođe, veliki problem je rezervacija mesta. Taj problem nastojimo da rešimo i pružimo korisnicima pouzdanu platformu od koje mogu u svakom trenutku, na bilo kom mestu na svetu da očekuju relevantne informacije o dešavanjima u gradu u kom se nalaze.
Samo u Americi tržište noćnog provoda iznosi 25 milijardi dolara, a WorldNightLife želi da svojim servisom obuhvati ceo svet. Kroz svoju platformu pokrivaju dve grupe korisnika: prva su oni koji traže dobru zabavu, dok su druga gupa oni koji je nude – klubovi, barovi, restorani, bioskopi, pozorišta itd.
Korisnici će aplikaciju koristiti besplatno, a biznis model ovog startapa se zasniva na osnova na zaradi na procenat od rezervacija koje se izvrše preko sistema. Osim toga, planiraju da klubovima i drugim mestima ponude mogućnost reklamiranja na njihovoj platformi, što bi im svakako omogućio usko targetiranu promociju.
Pored već navedenih usluga za korisnike, uvešće se i interaktivnost na strani, koja će osim relevantnih informacija, omogućavati i umrežavanje ljudi i upoznavanje, ali će se uvesti i gemifikacija na osnovu čekiranja, deljenja informacija, obavljenih rezervacija i sl.
Lansiranje proizvoda planiraju u novembru, a do tada streme tome da što više ispune svoj cilj, a to je 300.000 različitih mesta za izlazak širom sveta, što do sada još niko nije okupio.
Što se konkurencije tiče, ne postoji ni jedan lider u ovoj oblasti. Uglavnom se većina ovakvh usluga vodi u okviru nekih tursitičkih vodiča, a i manji broj koji pokušava da uradi upravo istu stvar kao i WNL još uvek nema odgovarajuću bazu klubova, restorana i dr. Ovo je ujedno i najveći izazov, ali ekipa je uverena da će ga savladati bolje od drugih, pre svega zahvaljujući spoljnim saradnicima iz celog sveta kojima je noćni život neka vrsta ekspertize.
WNL tim se do sada nije često pojavljivao na startap događajima, niti su intenzivno tražili investiciju. Uža startap zajednica mogla je da ih upozna kao finaliste na događaju Startap Saune i na Start Tel Avivu, koja su oba održana na Kraljevskom Dvoru, ali kako kažu – planiraju da se više aktiviraju i predstavljaju svoj proizvod i kontaktiraju sa potencijalnim investitorima.
Prepoznavanje na ova dva događaja nam mnogo znači jer ljudi prepoznaju globalni potencijal našeg projekta. S obzirom na to da radimo platformu za svetsko tržište, biće nam potrebna sredstava koja treba iskoristiti za samu promociju proizvoda i za unapređenje i širenje tima.
Nije mali izazov pred ovim timom, svakako je pozitivno što su obavili istraživanje i naumili da već unapred se usmere na ono što je identifikovano kao težak korak. Uvek je lepo videti da je neko postavio visoke ciljeve i nadamo se da će uspeti u tome.
Objavio/la članak.
četvrtak, 17. Jul, 2014.
Petar
sreda, 23. Jul, 2014.
Nadam se da ce momci uspeti. Par puta je ovako nesto vec pokusano na globalnom nivou i nije proslo najslavnije. Nazalost, nisu previse pisali o svojim neuspesima sto ide na stetu onima koji zele ovo da pokusaju. Srecno!
Dragoslav
petak, 18. Jul, 2014.
Obećavajuće zvuči. Nadam se da će da se u dogledno vreme i realizuje, ali ne samo zbog drugih, već valjda i zbog nas koji živimo u Beogadu.
Zoja Kukić
četvrtak, 17. Jul, 2014.
Jezička greška je moja :)
Aleksandar Gvozden
četvrtak, 17. Jul, 2014.
Prepoznatost? cini mi se da nemamo tu rec u jeziku moze li bar mail na homepage-u da se ostavi kada se pravi PR, bar nesto da ostane kada posetilac dodje...