Beogradski studio igrom ujedinjuje karate svet — Upoznajte Miracle Dojo

Ekipu suosnivača čine momci koji vide potencijal na jednom specifičnom tržištu koje broji 100 miliona ljudi.

Aleksa Vidović
28/11/2016

Tržište mobilnih igara, kao i aplikacija uopšte, postalo je zasićeno u poslednjih nekoliko godina. Aplikacije i mobilne igre više nisu novina, pa su disrupcije sve ređe.

Iako sa nezanimljivim i prosečnim aplikacijama više nemate nikakvu šansu na Play i App store-u, inovativna rešenja koja gađaju nezasićene delove tržišta imaju veću šansu za uspeh i lakše pronalaze svoje korisnike. Upravo to pokušava da uradi i jedna ekipa iz Beograda.

Popularan sport — ni jedna dobra igra

Miracle Dojo je studio iz Beograda koji čine 6 momaka okupljenih oko Karate Do-a, akcione multiplejer igre za mobilne telefone. U budućnosti planiraju i druge projekte ne nužno vezane za akcioni/fajting žanr i mobilne platforme, ali za sada je fokus na njihovoj prvoj igri, koja bi trebalo da izađe do kraja ove godine.

Ekipu suosnivača čine momci koji vide potencijal na jednom specifičnom tržištu, koje nije malo kao što bi se možda dalo pomisliti. Karateom se u svetu bavi 100 miliona ljudi — od toga 10 miliona kao aktivni takmičari — što ga čini jednim od najpopularnijih borilačkih sportova. Ipak, ne postoji ni jedna ozbiljnija igra posvećena karateu, i on je slabo zastupljen u medijima.

Baš tu činjenicu želi da iskoristi ekipa Miracle Dojo-a.

Easy to learn, hard to master

Oni pre svega žele da kreiraju zaraznu akcionu igru koju možete da naučite da igrate za nekoliko minuta — ali ne možete da se odvojite od nje satima. To planiraju da postignu kroz uzbudljiv multiplejer, u kojem će igrači moći da se bore sa protivnicima iz celog sveta, u realnom vremenu.

Kako je napravljena u skladu sa pravilima sporta, tako su i karakteri u igri profesionalni karatisti. Većina njih je lično podržala projekat, kako na društvenim mrežama, tako i davanjem prava na svoj lik i ime za ovu igru. Čini se da to dovoljno govori o tome koliko karate vapi za jednom dobrom igrom.

Who would like to play with @noah_bitsch? :-) Os os os!

Фотографија корисника Karate Do (@play_karatedo) дана

Promocija preko zvezda karatea

Što se tiče promocije, Miracle Dojo za sada radi prilično dobar posao. Neki od najpoznatijih karatista podržali su igru na društvenim mrežama i to daje sjajne rezultate.

Ljudi iz celog sveta, pre svega oni iz karate zajednice, prepoznali su zvezde ovog sporta i jedva čekaju igru, što se vidi po komentarima i aktivnosti na društvenim profilima kompanije.

Igra će raditi po klasičnom Free to Play modelu — skineš igru i igraš je besplatno, ali brže napreduješ kupovinom premium sadržaja. Model je proveren i koriste ga neke od najvećih svetskih kompanija, ali podrazumeva da je vaša igra dovoljno zanimljiva da bi neko poželeo da da novac za napredovanje u njoj.

Karate Do ima jaku kompetitivnu crtu koja bi mu mogla obezbediti dobru retenciju i investiranje igrača, ali nezahvalno je o tome govoriti pre nego što se igra pojavi.

Ekipa ljubitelja igara

Tim Miracle Dojo broji 6 članova — trojica developera, jedan artist i još dvojica momaka sa biznis strane. Svi oni trenutno rade na Karate Do-u, a za buduće projekte planiraju da zaposle još ljudi. Rade iz malog studija u Beogradu, u pravoj startap atmosferi.

Na igri rade već 7 meseci. Nakon rasprava, pivota i neprospavanih noći koji su sastavni deo rada u startapu, sada su se stabilizovali kao tim i planiraju da igru lansiraju u decembru. Do tada će izbaciti beta verziju koja će biti javno dostupna za testiranje, pre svega kako bi dobili fidbek na osnovu koga će se bolje pripremiti za launch.

Za sada još nemaju investiciju, ali veruju da će ona sama doći ukoliko njihova igra bude dobro performirala na tržištu — želimo im sreću na tom planu.

Aleksa Vidović

Objavio/la članak.

ponedeljak, 28. Novembar, 2016.

IT Industrija

🔥 Najčitanije