Beogradski FitPass nakon investicije udružuje sve teretane jednom članarinom

FitPass je novi startap na domaćoj sceni sa idejom da udruži sve izvore rekreacije u jednu članarinu.

Zoja Kukić
22/04/2015

FitPass je nastao u Beogradu sa idejom da omogući svima da vežbaju više sportova i idu u više različitih vežbališta po ceni samo jednog od njih. Prvu potvrdu dobili su kroz investiciju za dalji razvoj, a sledeću traže od srpskog tržišta na koje prvo izlaze.

Ideja je nastala, kako to često biva, iz sopstvene potrebe osnivača, Ognjena Radića

ognjen-radicIdem u teretanu na Banovom brdu, ali se desi da se zadržim na poslu i ne mogu da stignem nazad do BB. U tim situacijama rado bih koristio neku bližu, ali mi je preskupo da plaćam članarinu u dve teretane.

Uvideo sam da sličan problem imaju i moji prijatelji, a pogotovo oni koji žele da se bave različitim sportovima paralelno — plivanje, fudbal, ili borilački sport.

Ognjen i njegov tim odlučili su da kreiraju jednu članarinu za sve kroz posebnu karticu — FitPass. Pored toga što se sa njom može ići u teratane, bazene i različite sportske klubove, uključuje u sebi i popuste na premium usluge poput masaža, 1-1 treninga i sl.

Screen Shot 2015-04-22 at 2.26.48 PM

Koncept se trenutno testira u Srbiji, a već se planira ulazak i na druga tržišta u regionu. Od prvog dana odlučili su da obuhvate što je moguće veću ciljnu grupu, pa su aktivnosti uključene kartom omogućene za decu od 3 godine, pa do penzionera. Posebno tržište vide i u kompanijama koje kroz FitPass mogu da svojim zaposlenima omoguće da se bave bilo kojim sportom bilo gde.

Upravo je ova prodaja ona koju su radili u protekla 3 meseca, a sada se okreću i prema fizičkim licima.

Saradnja sa kompanijama krenula je iznenađujuće dobro. FitPass već koristi nekoliko velikih kompanija, a i veći broj manjih. Verujemo u ideju i mislimo da je dovoljno da neko čuje koncept i da ga prihvati sa oduševljenjem, tako da će nam glavni kanal komunikacije biti društvene mreže i naravno preporuke naših korisnika.

FitPass trenutno pokriva 280 objekata iz Beograda, Novog Sada, Pančeva i Lazarevca, a uskoro će se dodati i Niš i Kragujevac. U daljem širenju imaju podršku grupe poslovnih anđela iz inostranstva, čiji identitet, kao ni iznos investicije još uvek nije poznat za javnost.

Ovakav koncept je prvi na ovim prostorima, ali ne i u svetu:

Kod nas, a ni u regionu, ne postoji ništa slično. Kompanija koja ima sličnu  ponudu postoji u Americi, kao i u Poljskoj, ali nam se koncepti značajno razlikuju, zbog potreba i mogućnosti tržišta na kojima se nalazimo.​

Razvijanje sistema koji se već pokazao da funkcioniše na nekim drugim tržištima nije ništa neobično i može olakšati sam proces potvrde ideje. Nedavno smo pisali i o sličnoj situaciji BikeBookera, a takođe je jedan od najstarijih domaćih internet brendova Donesi.com nastao na sličan način.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

sreda, 22. April, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Mirko

sreda, 22. April, 2015.

Lepo je videti ovakve vesti. Samo napred!

Lazar

sreda, 22. April, 2015.

Samo napred. Srećno!