Beogradski GameCredits postao prvi blockchain partner Unity-ja, vodeće svetske platforme za pravljenje igara

Značajno partnerstvo za domaći blockchain startap.

Aleksa Vidović
31/10/2017

Unity Technologies — kompanija koja pravi najpopularniji svetski game engine — potpisala je prošle nedelje ugovor o saradnji sa beogradskom blockchain kompanijom GameCredits.

Kako nam je rekao Alex Migitko, COO GameCreditsa, ovo je još jedno u nizu veoma značajnih partnerstava za kompaniju:

U saradnji sa liderima u industriji imaćemo priliku da svoje proizvode stavimo na raspolaganje velikom broju developera mobilnih igara koji će iz prve ruke moći da se uvere u sve benefite koje blockchain kao tehnologija donosi.

Ovde se prvenstveno misli na pogodnosti vezane za competitive gameplay koji su obe kompanije identifikovale kao polje u koje vredi ulagati zajedničke napore.

Prirodna saradnja

Ova odluka je u skladu sa politikom Unity Technologies da agresivno prati i usvaja nove tehnologije, a GameCredits je upravo jedna od kompanija koja tu vrstu tehnologija primenjuje na industriju igara — pre svega blockchain i kriptovalute.

GameCredits svojim proizvodima kreira ceo novi ekosistem za razvoj i igranje igara, prilagođeniji potrebama i developera i igrača.

Pre svega tu je njihova platforma za objavljivanje i igranje igara GPlay, koja omogućava developerima da objavljuju igre i za sebe zadrže 90% zarade, u odnosu na standardnih 70% na drugim platformama, a uz to im nudi i bržu isplatu.

Ovo je moguće zbog njihove kriptovalute GameCredit, koja se zasniva na blockchainu, što znači da je novac korisnika bezbedan od hakovanja, krađe, i drugih vrsta prevare.

Za gejmere to znači mnogo bržu i lakšu kupovinu, neograničene depozite, i još mnogo pogodnosti koje su moguće zbog činjenice da se sve zasniva na blockchainu i kriptovaluti.

Pored toga, u planu im je kreiranje i drugih proizvoda, platformi, i servisa za obične kao i profesionalne igrače.

Saradnja sa Unity-jem značiće lakšu integraciju proizvoda dve kompanije, što bi GameCreditsu moglo otvoriti mnoga vrata, jer sadržaji napravljeni Unity Engine-om dopiru do 3 milijarde različitih uređaja u svetu.

Unity je takođe dominantan na tržištu kreiranja AR i VR sadržaja, a procenjuje se da se dve trećina svih sadržaja ove vrste pravi upravo pomoću ovog popularnog engine-a.

Aleksa Vidović

Objavio/la članak.

utorak, 31. Oktobar, 2017.

IT Industrija

🔥 Najčitanije