Bark, mobilna igrica koja će vas naterati da zalajete

Na njihovoj Facebook strani u about odeljku piše da ćemo uskoro zalajati. Ne, ne radi se o uređaju koji govor transformiše u lavež pasa, već o igri za mobilne uređaje u kojoj je glavni junak pas – Bark. Pomenuti glavni junak, pas određene rase, treba da dođe do svoje kuće savladavajući razne prepreke, a kroz

Jovana Milićević
13/11/2013

Na njihovoj Facebook strani u about odeljku piše da ćemo uskoro zalajati.

Ne, ne radi se o uređaju koji govor transformiše u lavež pasa, već o igri za mobilne uređaje u kojoj je glavni junak pas – Bark.

Pomenuti glavni junak, pas određene rase, treba da dođe do svoje kuće savladavajući razne prepreke, a kroz igru igrači mogu, osim da se zabave, i da nauče nešto o rasama pasa.

Ima igrica sa psom u glavnoj ulozi, ima igrica sa sličnom mehanikom igre, ima aplikacija o rasama pasa, ali nema onih u kojoj su rase pasa glavni akteri igre kroz različite nivoe, kaže nam Milan Obradović, jedan od ljudi koji stoje iza ovog projekta.

Pored njega, tu su i Predrag Krga, Miloš Bandić, Marko Jevtić. Dolaze iz različitih profesija – novinarstvo, marketing, ali im je zajednička ljubav prema psima zbog koje su, između ostalog, krenuli u ovaj projekat.

Osnovna ideja je bila da se napravi neka igrica koju bi igrala deca, a koja bi, zato što je nenasilna i što uz nju nešto može da se nauči (a da nije škola), bila prihvatljiva i roditeljima i deci. Deca danas gledaju svaku priliku da se “dokopaju” mobilnih telefona svojih roditelja, a roditelji im često daju telefon i da ih umire. Ali nisu baš sve igrice koje igraju adekvatne (dosta njih je puno nasilja).

Bark je osmišljen tako da bude zabavan i prijemčiv publici kojoj je namenjen.

Deca često neće da prihvate na silu neke edukativne sadržaje. Ali ako je nešto “usput” kao što je mogućnost da nauče nešto o rasama pasa dok se igraju – to bi mogla biti dobitna kombinacija. Naravno, igra bi mogla biti interesantna i ljubiteljima pasa generalno.

Poslovni model – naplata kroz mikrotransakcije i brendiranje

DSC_0664

Što se poslovnog modela ovog projekta tiče, ideja je da se naplaćuju mikrotransakcije u igrici (rasa psa, nivo, novi svet, specijalni dodaci za skok, brzinu, snagu lajanja), a tu je i mogućnost brandinga nivoa, zatim svetova, pas poene skuplje kroz “koske”, što takođe može biti brendirano.

Mislimo da bi ova igrica mogla da bude i odličan kanal za pomoć azilima za pse, da se mobilišu ljubitelji pasa i proizvođači hrane za pse.

Milan, Predrag, Marko i Miloš trennutno vredno rade na Barku i igra je u fazi finalnog testiranja pred puštanje na Play.

Uporedo, razvija se i testira i iOS aplikacija.

Jovana Milićević

Objavio/la članak.

sreda, 13. Novembar, 2013.

IT Industrija

🔥 Najčitanije