AutoX Robotaxi bez sigurnosnih vozača na ulicama Šenžena

AutoX je dobio dozvolu da testira usluge robotaxi-a bez bezbednosnih vozača i u Kaliforniji, ali ova testiranja još uvek nisu započeta.

prenosimo
01/02/2021

Kina predstavlja jednog od svetskih lidera kada su u pitanju autonomna vozila. AutoX, kineski startap čiji je glavni investitor Alibaba, najavio je da će njegova usluga Robotaxi-a bez bezbednosnih vozača od sada biti dostupna široj javnosti u Šenženu.

Nakon testiranja u kineskom vladinom centru za samovožnju u Šenženu, ovim automobilima je odobreno pružanje prave usluge robotaxi-a, a ljudi će moći da pozovu vozila putem aplikacije.

AutoX je dobio dozvolu da testira usluge robotaxi-a bez bezbednosnih vozača i u Kaliforniji, ali ova testiranja još uvek nisu započeta. U prethodnom periodu, kompanija je takođe testirala usluge robotaxi-a u Šangaju, ali uz pomoć bezbednosnih vozača.

Tokom protekle godine, videli smo napredak i kod drugih kompanija iz industrije autonomnih vozila. Američka kompanija Waymo je počela da nudi usluge autonomne vožnje određenom delu ljudi u Arizoni, dok kineske kompanija Didi i Baidu nude usluge samovožnje u određenim delovima Šangaja i Pekinga. Kina, dom najvećeg svetskog automobilskog sektora, mogla bi jednog dana da postane glavno globalno tržište autonomnih vozila, navodi se u izveštaju konsultantske kompanije McKinsey. Predviđa se da bi država mogla da generiše čak 1,1 milijardu dolara prihoda od autonomnih usluga vožnje do 2040. godine.

Izvori: Forbes, CNN Business

prenosimo

Objavio/la članak.

ponedeljak, 1. Februar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije