IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Zynn je poznat po odluci da novac koji bi dao oglašivačima daje svojim korisnicima ‒ dovoljno primamljivo da se pojave klonovi influensera.
Više influensera sa različitih društvenih mreža prijavilo je da je njihov sadržaj u potpunosti prekopiran na novu video platformu Zynn, pa je od utorka aplikacija postala nedostupna na Google Play Store-u. Zvaničan razlog još nije poznat, ali je najverovatnije reč o plagijarizmu.
Kako saznaje Wired, video sadržaj koji je aktuelan na drugim video platformama postavljen je tako da u potpunosti oponaša profil određenog influensera. Jedan od takvih primera je slučaj poljskog influensera koji je pronašao svoj lik na Zynn-u, iako u svojoj zemlji nema mogućnost da preuzme aplikaciju. Ovaj influenser na TikTok-u beleži 190.000 pratioca, a njegove podatke, profilnu sliku i objavljene klipove prati 25.000 korisnika na Zynn-u. Zanimljivo je da pomenuti da profil postoji od 19. februara, a Zynn se pojavio u Google Play Store-u tek 5. maja, a u prodavnici Apple-a dva dana kasnije.
Pretpostavka je da je jedan od glavnih razloga zbog čega je došlo do pojave velikog broja lažnih naloga upravo mogućnost unovčavanja aktivnosti na ovoj platformi. Ideja Zynn-a bila je da preusmere novac koji bi davali oglašivačima na svoje korisnike, te je smišljeno više opcija zarađivanja, među njima i gledanje video sadržaja i pozivanje prijatelja da se pridruže platformi.
Mamac ideja je bila uspešna do sad, sudeći po statistici Sensor Tower-a, prema kojoj je Zynn na prvom mestu po broju preuzimanja u App Store-u i danas, a bio je i krajem maja, na području SAD-a.
Zynn je po svemu sudeći osmišljen tako da parira TikTok-u, iza razvoja stoji kineska kompanija Kuaishou, rival kompanije ByteDance. Prema pisanju The Verge-a, samo jedan od mnogobrojnih poteza koji pokazuju otvoreno rivalstvo je finansiranje kompanije Kuaishou samo da bi postojala kao konkurencija TikTok-u. Kompanija Tencent investirala je 2 milijarde dolara prošlog decembra u tu svrhu.
No, izgleda da za sada ByteDance ne mora mnogo da brine, pošto je jedna od novijih vesti da je najbogatija privatna kompanija na svetu, s procenjenom vrednošću od 100 milijardi dolara. Istovremeno, popularnost TikTok-a nastavlja da raste.
Objavio/la članak.
petak, 12. Jun, 2020.