Američka ad tech kompanija Magnite kupuje SpotX, platformu za oglašavanje putem CTV-a

Vrednost akvizicije je 1,17 milijardi dolara u gotovini i akcijama.

prenosimo
08/02/2021

Tokom prethodnog perioda, primećena je sve veća potražnja za povezanim TV uređajima, pa je CTV (engl. connected TV) industrija zabeležila ogroman rast. U skladu sa ovim trendom, američka tehnološka kompanija za onlajn reklamiranje Magnite objavila je da kupuje SpotX, platformu za video oglašavanje putem povezanog TV-a, koja je do sada bila u vlasništvu svoje matične kompanije RTL Group. Vrednost akvizicije je 1,17 milijardi dolara u gotovini i akcijama.

Povezani TV je bilo koja vrsta TV ekrana koji može da emituje digitalni video, bilo putem ugrađene platforme Smart TV, namenskog uređaja za strimovanje ili konzola za igrice.

Po rečima kompanije, nakon ove akvizicije Magnite će postati najveća nezavisna platforma za CTV i video oglašavanje, dok će i dalje nuditi usluge oglašavanja u svim drugim formatima, uključujući ekrane, mobilne uređaje i audio.

Istraživanje kompanije Fiksu je pokazalo da je tokom lockdown-a 90 odsto gledalaca imalo povezan TV uređaj. Kako popularnost CTV-a raste, tako raste i ulaganje kompanija u oglašavanje, pa je 97 odsto brendova izjavilo da ove godine namerava da potroši svoj budžet za oglase na reklame na povezanom TV-u. Prema ovom istraživanju, rast troškova oglašavanja na CTV-u kreće se od 150 do 500 odsto, u zavisnosti od industrije.

Izvori: CNBC, CTV industrijaConnected TVMagnite

prenosimo

Objavio/la članak.

ponedeljak, 8. Februar, 2021.

IT Industrija

🔥 Najčitanije