Zvanična potvrda akvizicije Donesi.com od strane foodpande

Vodeći svetski servis za naručivanje hrane putem interneta foodpanda preuzima Donesi.com, najjači regionalni brend iz ove oblasti. O ovome smo ekskluzivno pisali pre par nedelja na Startitu na osnovu nezvaničnih informacija, tako da nam je drago da sada možemo da objavimo i zvaničnu potvrdu. Pored srpskog Donesi.com, koji je prisutan u Srbiji, Bosni i Hercegovini i

Zoja Kukić
17/12/2014

Vodeći svetski servis za naručivanje hrane putem interneta foodpanda preuzima Donesi.com, najjači regionalni brend iz ove oblasti. O ovome smo ekskluzivno pisali pre par nedelja na Startitu na osnovu nezvaničnih informacija, tako da nam je drago da sada možemo da objavimo i zvaničnu potvrdu.

Pored srpskog Donesi.com, koji je prisutan u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnog Gori, foodpanda je u okviru osvajanja balkanskog tržišta preuzela i servise NetPincer u Mađarskoj  i Pauza u Hrvatskoj.

Sličan scenario foodpanda uradila je i u Indiji i Meksiku, kroz akviziciju servisa TastyKhana i PedidosYa i ovim nastavlja svoj cilj ka globalnoj dominaciji, koji je za sada aktivan u preko 40 zemalja na 5 kontinenata i sarađuje sa više od 35.000 restorana.

Na ovaj način, Donesi.com i foodpanda će ponuditi naručivanje hrane  iz preko 550 restorana u više od 20 gradova tri zemlje – Srbije, Bosne i Crne Gore. Korisnici mogu da svoja omiljena jela naruče vrlo jednostavno i udobno putem sajta Donesi.com ili mobilnih aplikacija (Android, iOS). Za restorane, ovaj onlajn servis  omogućava povećanje prodaje u segmentu kućne dostave, kroz onlajn i mobilne platforme i obezbeđuje im najnoviju tehnologiju za prijem narudžbina, kao i pristup detaljnim poslovnim analizama.

U Srbiji, kupci u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Subotici, Pančevu, Zrenjaninu, Kragujevcu, Kruševcu, Kraljevu i Čačku, hranu mogu naručiti jednostavno i brzo putem Donesi.com, a svi postojeći kupci servisa foodpanda Srbija biće preusmereni na Donesi.com.

U Bosni i Hercegovini, kupci imaju izbor od preko 80 restorana u u Sarajevu, Banja Luci, Bijeljini, Brčkom i Prijedoru, a u Crnoj Gori, Donesi.com radi u 7 gradova, uključujući Podgoricu, Bar, Budvu, Kotor, Tivat, Herceg Novi i Nikšić.

Osnivačica ovog domaćeg servisa kroz ovu akviziciju vidi mogućnost za rast Donesi.com:

Drago nam je da možemo da objavimo partnerstvo sa servisom foodpanda, koje će nam pomoći da svoj proizvod podignemo na novi nivo. Nastojaćemo da i dalje unapređujemo postojeće načine za naručivanje hrane, kako bismo svojim korisnicima omogućili veću udobnost, bilo kada i bilo gde da su.

S druge strane, iz foodpande stižu potvrde važnosti ovog tržišta, od Ralfa Wenzela, suosnivača i globalnog direktora foodpanda grupe:

foodpanda je uvek imala fokus na istočnoj Evropi kao jednom od najvažnijih tržišta za kućnu dostavu hrane.  Nedavne akvizicije su u skladu sa našom vodećom pozicijom i omogućiće nam da svojim kupcima ponudimo još bolju i potpuniju uslugu.

Kroz  ove akvizicije, foodpanda želi da potvrdi svoju vodeću ulogu u regionu centralno-istočne Evrope, gde je aktivna u šest zemalja.

 

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

sreda, 17. Decembar, 2014.

IT Industrija

🔥 Najčitanije