IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Vodeći svetski servis za naručivanje hrane putem interneta foodpanda preuzima Donesi.com, najjači regionalni brend iz ove oblasti. O ovome smo ekskluzivno pisali pre par nedelja na Startitu na osnovu nezvaničnih informacija, tako da nam je drago da sada možemo da objavimo i zvaničnu potvrdu. Pored srpskog Donesi.com, koji je prisutan u Srbiji, Bosni i Hercegovini i
Vodeći svetski servis za naručivanje hrane putem interneta foodpanda preuzima Donesi.com, najjači regionalni brend iz ove oblasti. O ovome smo ekskluzivno pisali pre par nedelja na Startitu na osnovu nezvaničnih informacija, tako da nam je drago da sada možemo da objavimo i zvaničnu potvrdu.
Pored srpskog Donesi.com, koji je prisutan u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnog Gori, foodpanda je u okviru osvajanja balkanskog tržišta preuzela i servise NetPincer u Mađarskoj i Pauza u Hrvatskoj.
Sličan scenario foodpanda uradila je i u Indiji i Meksiku, kroz akviziciju servisa TastyKhana i PedidosYa i ovim nastavlja svoj cilj ka globalnoj dominaciji, koji je za sada aktivan u preko 40 zemalja na 5 kontinenata i sarađuje sa više od 35.000 restorana.
Na ovaj način, Donesi.com i foodpanda će ponuditi naručivanje hrane iz preko 550 restorana u više od 20 gradova tri zemlje – Srbije, Bosne i Crne Gore. Korisnici mogu da svoja omiljena jela naruče vrlo jednostavno i udobno putem sajta Donesi.com ili mobilnih aplikacija (Android, iOS). Za restorane, ovaj onlajn servis omogućava povećanje prodaje u segmentu kućne dostave, kroz onlajn i mobilne platforme i obezbeđuje im najnoviju tehnologiju za prijem narudžbina, kao i pristup detaljnim poslovnim analizama.
U Srbiji, kupci u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Subotici, Pančevu, Zrenjaninu, Kragujevcu, Kruševcu, Kraljevu i Čačku, hranu mogu naručiti jednostavno i brzo putem Donesi.com, a svi postojeći kupci servisa foodpanda Srbija biće preusmereni na Donesi.com.
U Bosni i Hercegovini, kupci imaju izbor od preko 80 restorana u u Sarajevu, Banja Luci, Bijeljini, Brčkom i Prijedoru, a u Crnoj Gori, Donesi.com radi u 7 gradova, uključujući Podgoricu, Bar, Budvu, Kotor, Tivat, Herceg Novi i Nikšić.
Osnivačica ovog domaćeg servisa kroz ovu akviziciju vidi mogućnost za rast Donesi.com:
Drago nam je da možemo da objavimo partnerstvo sa servisom foodpanda, koje će nam pomoći da svoj proizvod podignemo na novi nivo. Nastojaćemo da i dalje unapređujemo postojeće načine za naručivanje hrane, kako bismo svojim korisnicima omogućili veću udobnost, bilo kada i bilo gde da su.
S druge strane, iz foodpande stižu potvrde važnosti ovog tržišta, od Ralfa Wenzela, suosnivača i globalnog direktora foodpanda grupe:
foodpanda je uvek imala fokus na istočnoj Evropi kao jednom od najvažnijih tržišta za kućnu dostavu hrane. Nedavne akvizicije su u skladu sa našom vodećom pozicijom i omogućiće nam da svojim kupcima ponudimo još bolju i potpuniju uslugu.
Kroz ove akvizicije, foodpanda želi da potvrdi svoju vodeću ulogu u regionu centralno-istočne Evrope, gde je aktivna u šest zemalja.
Objavio/la članak.
sreda, 17. Decembar, 2014.