IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Treća najveća akvizicija za Adobe će postati deo njihovog Experience Cloud programa.
Adobe je juče najavio kupovinu e-commerce kompanije Magento, za 1.68 milijardi dolara.
Treća najveća akvizicija za Adobe će postati deo njihovog customer experience sistema — Adobe Experience Cloud, a ujedno će im omogućiti i veći tržišni udeo u borbi sa konkurentima Salesforce-om i Oracle-om.
Akvizicijom Magenta, Adobe dobija platformu koja istovremeno funkcioniše i u B2B i u B2C kontekstu, i kako prenosi TechCrunch, popuniće očiglednu rupu u Experience Cloudu koji teži da objedini sve potrebe klijenata u pogledu customer experience-a. Do sada su okviru ovog sistema nudili cloud alate za digitalni marketing i analitiku, na šta se logično nadovezuje i e-commerce.
Ova akvizicija će pojačati i deo biznisa koji Adobe-u ne donosi toliko prihoda kao softverski paketi poput Photoshopa, ali koji je u liniji sa namerom kompanije da diverzifikuje svoje oblasti delovanja, slično kao što su kupovinom Omniture-a 2009. ušli u oblast digitalnog advertajzinga.
Interesantno je da ni Magentu ovo nije prvi put da je akviziran. Platforma osnovana 2008. godine je 2011. kupljena od strane e-Bay-a za 180 miliona dolara, da bi 2015. uz pomoć fonda Permira ponovo postala privatna. Iza Magenta stoji i prilično aktivna i živa zajednica od više od 300.000 developera.
Nakon objave dogovora akcije Magentovog verovatno najvećeg konkurenta, platforme Shopify, pale su za 5,5%.
Objavio/la članak.
utorak, 22. Maj, 2018.