IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Kompanija ima 2.500 svojih i 13.000 franšiznih prodavnica, a sada se sprema da se više okrene onlajn prodaji.
Onlajn prodaja poslednjih godina uzima sve veći zamah, pa je na tom talasu Adidas još prošlog marta najavio da odustaje od reklamiranja na TV-u i posvećuje se onlajn oglašavanju. Nova vest je da sada ima u planu i da zatvara prodavnice i prodaju preorijentiše na onlajn kanale.
Kako prenosi Reuters, CEO Adidasa Kasper Rorsted je za Financial Times saopštio da smatra kako je njihov sajt najvažnija prodavnica koju imaju, te da će u nadolazećim godinama imati sve manje i manje fizičkih prodajnih mesta. Uz to, prošle godine je izjavio kako mladi pretežno dolaze do njih preko mobilnih uređaja, kao i da su Adidas.com i Reebok.com prodavnice koje beleže najveći rast prodaje. Ovo sve znači da je Adidas na putu da zatvori neke od 2.500 svojih prodavnica i 13.000 franšiznih.
Odluka o fokusu na e-commerce potpuno je u skladu sa planom kompanije da udvostruči onlajn prodaju do 2020. godine. Namera im je da tim putem zarađuju četiri milijarde dolara, naspram 1,6 milijardi koje su zaradili 2016. godine.
Gledajući širu sliku, moguće je i da okretanjem e-commerce-u Adidas uleće u budućnost u kojoj se očekuje porast prihoda koji dolaze od onlajn oglašavanja, sve veća prodaja putem mobilnih uređaja na kojima potrošači provode sve više i više vremena, pa i reklamiranje uz pomoć veštačke inteligencije, virtuelne i proširene realnosti.
Objavio/la članak.
četvrtak, 12. April, 2018.
Sanja Vatić
četvrtak, 12. April, 2018.
Nenade, hvala na komentaru. Pogrešno interpretirani delovi su naknadno ispravljeni.
Nenad
četvrtak, 12. April, 2018.
Citajte malo bolje vesti novinskih agencija. Nigde nije receno da Adidias u narednim godinama zeli da zatvori sve svoje prodavnice u svetu, vec zeli da se preorjentise na e-kupovinu povecavajuci te prihode, a uzgred da ima manje "fizickih prodavnica", a da one budu veceg kvaliteta. Adidas ima godisnje prihode od 19 milijardi dolara, od toga 92% ostvaruje preko "fizickih prodavnica". Cemu senzacionalisticke vesti?