AAA game dev meetup — Component Based Entity sistemi i kako do AAA zvezda

Na prvom “AAA meetupu” će se načeti teme razvoja igara u ovom segmentu gejming industrije, kako organizaciono tako i tehnički.

Vukašin Stojkov
13/05/2018

Prvi beogradski AAA meetup na temu razvoja igara, u organizaciji beogradskog ogranka Ubisofta, održaće se u beogradskom Startit Centru u utorak 22. maja, sa početkom u 18č. Na njemu će biti reči upravo o aspektima razvoja takozvanih tripple-A igara, konkretno o iskustvima u radu na jednom takvom naslovu i o najprimenjenijim gameplay sistemima u ovoj industriji.

Prvo predavanje, pod nazivom Istrajnošću do AAA zvezda, će održati Nikola Šobajić, koji je lead programer u Ubisoftovom beogradskom studiju. Sa pređašnjim iskustvom u oblastima biomedicinskog inženjeringa, embedded uređaja i obrade slike, nakon 5 godina inženjerskog rada je shvatio da ga ipak najviše interesuju video igre.

Nikola će ukratko predstaviti za koje delove igre Ghost Recon Wildlands je zaslužen beogradski studio kao i koliki uticaj jedna osoba može imati na krajnji proizvod na kome radi preko 500 ljudi.

Drugo predavanje će biti delo Filipa Zemljaka a pod naslovom Component Based Entity Systems. Filip je strastveni gejmer i Gameplay Programer, i publici će predstaviti najprimenjenije gameplay sisteme u AAA industriji. Na tapetu su entity sistemi koji se koriste u svetski poznatim game engine-ima: idTech, Unity i Unreal! Prezentovaće  svaki od tih sistema kao i njihovu primenu u praksi.

Prisutni će odgovarati i na pitanja iz publike vezana za predstojeći Ubisoft Game Jam.

Prijave

Prisustvo događaju je besplatno, a prijave putem formulara su obavezne.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

nedelja, 13. Maj, 2018.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Ognjen

sreda, 16. Maj, 2018.

mozete li obezbediti live stream za nas koji nismo u mogucnosti da prisustvujemo?