IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Srpsko-bugarski startap Ayo lansirao je svoju prvu kampanju na IndieGoGo platformi sa ciljem da prikupe 50.000$ u pretprodaji i pripreme se za lansiranje proizvoda naredne godine.
Ayo je srpsko-bugarski proizvod sa ciljem da poveća produktivnost i energiju a dolazi u formi naočara koje putem plavog svetla utiču na signale koji dopiru do mozga i time omogućava lakša rana buđenja, džet leg, nošenje sa nedostatkom sna itd.
Nakon investicije Elevena, ova ekipa trenutno prikuplja 50.000$ na IndieGoGo, a zvanično lansiranje se planira za sledeću godinu.
Osnivački tim koji čine Branislav Nikolić, Nikola Vučinić i Aleksandar Dimitrov napravili su Ayo na osnovu hronobioloških istraživanja koja se zasnivaju na pojmu “telesnog časovnika” koji kontroliše ritam dnevnog i noćnog ciklusa svakog živog organizma i zavisi od hormona koji određuju najbolje vreme za obavljanje različitih poslova (spavanje, buđenje, rad, odmaranje…).
Proizvod se sastoji od aplikacije i naočara za čije efekte je, kako kažu, dovoljno 20 minuta nošenja. Aplikacija omogućava savete za optimalnu količinu i vreme spavanja i ishrane, ali i usklađivanje ovih paterna sa partnerom ili nekim velikanima, poput Nikole Tesle, kao i sinhronizaciju sa drugim fitnes gedžetima.
Prilikom lansiranje Ayo će koštati 299$, a trenutno se kroz podršku kroz IndieGoGo kampanju može nabaviti i 50% povoljnije.
Aleksandar i Branislav upoznali su se na studijama u Holandiji, gde je pretprošle godine i nastala ideja za Ayo. U okviru akceleracije u Elevenu ovaj tim kreirao je nekoliko prototipa i potvrdio koncept, a u drugoj polovini ove godine planiraju i pilot izbacivanje proizvoda.
U prvih sat vremena IndieGoGo kampanje ekipa je već obezbedila skoro 3.000$, a do ispunjenja cilja imaju još 40 dana.
Objavio/la članak.
utorak, 19. Maj, 2015.