Zagrebačka igra u prvoj nedelji od lansiranja zaradila 13 miliona dolara

I našla se među top 10 igara na Steamu kada je u pitanju broj igrača.

Nevenka Rangelov - 7. Septembar, 2018.

Igra SCUM na kojoj su radila dva zagrebačka studija, u prvoj nedelji nakon lansiranja došla je do 700.000 igrača. Igra je trenutno u early-access verziji i dostupna je na Steamu po ceni od 19,99 dolara čime su zagrebački game dev studiji Croteam i Gamepires, zajedno sa izdavačem Devolver Digital do sada zaradili nešto više od 8 miliona dolara (oko 65% od toga koliko je prihodovala igra).

Igra je zvanično lansirana 29. avgusta, a od tada se već našla među top 10 igara na Steamu kada je u pitanju broj igrača.

SCUM pre svega pripada survival žanru, ali ima i dosta elemenata battle royale-a, koji je verovatno trenutno najpopularniji žanr među gejmerima sa Fortnite-om koji mesečno zaradi skoro 300 miliona dolara.

Zagrebački online multiplayer ima još dosta razvoja ispred sebe — pre dva dana su zbog ispravki bagova u vezi sa single-player podešavanjima obrisani sačuvani karakteri svih 700.000 igrača, ali to nije neuobičajena stvar za igre u early access fazi. Svakako, ovako dobar početak više nego obećava.